קסניה: סאגונה גייסה 1.5 מיליון דולר לפי שווי של 4.5 מיליון דולר

סאגונה, חברת הפורטפוליו של קסניה, פיתחה מערכות שמשפרות, מייעלות ומוזילות העברת תוכן עשיר כגון וידיאו, מוזיקה ומשחקים, על גבי רשתות סלולריות

קסניה ונצ'ר קפיטל דיווחה היום (א') כי סאגונה נטוורקס, החברה הבת המוחזקת ב-18.4% על ידי קסניה, גייסה 1.5 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים בחו"ל לפי שווי של 4.5 מיליון דולר אחרי הכסף. סאגונה פיתחה מערכות שמשפרות, מייעלות ומוזילות העברת תוכן עשיר כגון וידיאו, מוזיקה ומשחקים, על גבי רשתות סלולריות.

מערכת ה-CODS אשר פותחה על ידי סאגונה, מקרבת את תכני האינטרנט הפופולריים אל קצוות הרשת הסלולרית ומספקת אותם מקצוות אלו אל המשתמשים. על ידי כך המערכת חוסכת למפעילים העברת חוזרות של אותם התכנים על גבי הרשת.

ענת סגל, מנכ"ל קסניה, אמרה היום כי "סאגונה פועלת בשוק הצומח בקצבים גבוהים גם לאור החדירה של סמארטפונים וטאבלטים וגם לאור הביקוש הרב לתוכן אינטרנטי בכל מקום ובכל זמן. המערכות של סאגונה מהוות מרכיב חשוב ביכולתן של חברות המפעילות רשתות תקשורת, ליהנות ממודל עסקי רווחי תוך הספקת תוכן עשיר לקהל רחב וכן הספקת חווית משתמש איכותית במשחקים, מוזיקה סרטונים וווידאו באינטרנט".

קסניה היא חברת השקעות המפעילה חממה טכנולוגית מופרטת ומתמחה בהשקעה בחברות ומיזמים בתחומי המכשור הרפואי וה-IT (טכנולוגית מידע). מטרת החברה להזניק וללוות יזמים חדשים ולפעול להגדלת סיכויי ההצלחה ומימוש הפוטנציאל העסקי של החברות המוקמות. מתחילת פעילותה בסוף 2003 ביצעה קסניה השקעות ביותר מ-20 חברות, מתוכן רבות השלימו גיוסי המשך ונמצאות בשלבים מתקדמים יותר של חייהן הכוללים תחילת מכירות ושותפויות בשווקים בינלאומיים.