צפו: נתניהו מתראיין ברקע קולות מ"אם כל ההפגנות" בת"א

נוי אלוש העלה ליו-טיוב סרטון הומוריסטי המשלב בין נאומו של ראש הממשלה ממארס 2011, בו הוא אומר שבישראל "אין שום מחאה", ובין קולות המחאה מההפגנה הגדולה אתמול

נוי אלוש עושה זאת שוב. היוצר והמזיקאי הישראלי - בהשראת "אם כל ההפגנות" שנערכה אתמול (מוצ"ש) בתל-אביב ובעוד 9 מוקדים בכל ישראל במחאה על יוקר המחיה בכלל ומחירי הדיור בפרט - העלה היום (א') ליו-טיוב רמיקס הומוריסטי המשלב בין נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ממארס 2011 ובין קולות המחאה מההפגנה בתל-אביב.

בסרטון, תחת הכותרת "ביבי משק Shake Shake", ניתן לראות את נתניהו מתראיין לדנה וייס במסגרת הפרויקט האינטרנטי של שאלות-תשובות עם ראש הממשלה, ושם הוא אומר: "תראו את האדמה רועדת בכל מקום: ממערב הודו ועד מיצרי גילברטר. יש רק מדינה אחת במזרח התיכון שאין בה שום מהמורות. שום מחאה. זאת ישראל".

הדברים הללו, שנאמרו לפני 4 חודשים בלבד, משולבים על רקע הסיסמה של המחאה הנוכחית שהולכת וצוברת תאוצה: "העם דורש צדק חברתי".

אלוש כבר יצר לא מעט קליפים ויראליים כאלה, שהצליחו לצבור פופולריות רבה ברשת, בהם "זנגה זנגה" על שליט לוב מועמר קדאפי, הסרטון של דליה איציק וחרם הקוטג', ושל שרה נתניהו והעוזרת, ולאחרונה הסרטון על מירי רגב במתחם האוהלים.