השיחה: עו"ד ברוריה לקנר מתגאה בבן

איפה בילו ההורים והסבים בסופ"ש? ■ מי הגיעו לתערוכת הבוגרים של ביה"ס לאמנות של מכללת ספיר? ■ וגם: למה יורם באומן לא מתרגש מהמחאה החברתית?

ניר גלילי, מנכ"ל סונול, אירח ביום שישי בבוקר הורים וילדים להקרנת בכורה של "הדרדסים". הגיעו לצפות ביצורים הכחולים מתקמבקים: אברשה בורשטיין עם הנכדים, ערן תור, גיא אלון אליאב, יוסי זינגר, רנן כהן-אורגד, יעל ארד, שאול בן-אדרת ועוד.

ניר גלילי, אברשה בורשטיין, הקרנת בכורה
 ניר גלילי, אברשה בורשטיין, הקרנת בכורה

ניר גלילי ואברשה בורשטיין

גם בתיאטרון בית-ליסין החליטו לפנק את הדור הבא. בשבת בצהריים, יו"ר חוג הידידים של התיאטרון, ג'ני ברנדס, הזמינה את הידידים עם הנכדים לפרמיירה להצגה "הקוסם מארץ עוץ". ציפי פינס, מנכ"לית התיאטרון קיבלה את הידידים והנכדים (כולל אלה שלה).

אלי זוהר והנכדים, פרמיירת ההצגה
 אלי זוהר והנכדים, פרמיירת ההצגה

אלי זוהר והנכדים

ד"ר רוני אמיד ועו"ד ברוריה לקנר הגיעו להתגאות בבן אמיר לקנר שכתב את המוזיקה להצגה. עוד הגיעו עם הנכדים: עו"ד אלי זהר עם רעייתו נילי, עו"ד נחום פינברג, יעל חולדאי ועוד.

המסע של מרגלית ומרגלית

אראל מרגלית יוצא מהמזגן. מלווה במנכ"לים ויזמים חברתיים יצא היום (א') מרגלית למסע אל מוקדי המחאה ברחבי הארץ תחת הכותרת: "תנו לחיות בארץ הזאת!".

אראל מרגלית, ביקור במוקדי המחאה / צילום: איל יצהר
 אראל מרגלית, ביקור במוקדי המחאה / צילום: איל יצהר

אראל מרגלית

אל מרגלית, שמתמודד על ראשות מפלגת העבודה, יצטרפו: רמי לוי, שירה מרגלית, איש ההיי-טק יואב אבטליון, אורי אדוני, שותף בקרן JVP, עומר בר-לב יזם ומייסד עמותת "אחרי", גיורא ענבר, רותי שמחה מנהלת קרן הון סיכון, היזמית שרון גולדמן, ברק יזדי מנכ"ל עמותת "בקהילה" ועוד. מרגלית הסביר כי מטרת המסע, שיימשך עד יום שישי, היא לשמוע את המחאה, להיות עם האנשים, לישון איתם באוהלים ולנסח איתם יחד את האמנה החברתית החדשה.

במקביל, אנשים רבים ממשיכים להתייחס למחאה בפייסבוק: יורם באומן, למשל, חושב ש"זה לא הולך לשום מקום, שהסיפור הזה לא ממוקד. לביבי אין מה לדאוג, הכל יעבור די מהר. אבל כדאי כבר לעשות את מה שצריך". ח"כ יואל חסון מחזק את ידי המפגינים וקורא לציבור לא להפסיק את המחאה. איימי עירון אומרת שהאמא של כל המחאות יצאה לדרכה, והיא לא תלך בלי לעשות היסטוריה, ויונתן בן-ארצי מאמין שחייבים לשנות את שיטת הבחירות.

ריבנאי אמנותי

ביום חמישי בערב נפתחה תערוכת הבוגרים של בית-הספר לאמנות, חברה ותרבות של המכללה האקדמית ספיר, בגלריית שלוש בתל-אביב.

ורד ודני אילני, תערוכת הבוגרים של מכללת ספיר / צילום: אביב חופי
 ורד ודני אילני, תערוכת הבוגרים של מכללת ספיר / צילום: אביב חופי

ורד ודני אילני

עמלה על הפקת הערב: ורד אילני, יו"ר אגודת הידידים של בית-הספר. הפרסומאי שוני ריבנאי שלמד שנה במסלול מיוחד של בית-הספר לאמנות במכללה, משך תשומת-הלב. עוד הגיעו: בעלה של יו"ר האגודה, איש ההיי-טק דני אילני, קלודין גלנט, רונית אדלר, שרון וגיל ברנדס דנה אונגר, פנינה אדרי ועוד.

שוני ריבנאי, תערוכת הבוגרים של מכללת ספיר / צילום: אביב חופי
 שוני ריבנאי, תערוכת הבוגרים של מכללת ספיר / צילום: אביב חופי

שוני ריבנאי

מנהל סינמטק תל-אביב, אלון גרבוז שנכח אף הוא באירוע התרשם מעבודת הווידאו ארט של הבוגרת ג'יין סימון על גלעד שליט וביקש להקרינה בפתיחת כל סרט בסינמטק. בסך-הכול נמכרו עבודות הסטודנטים בכ-50 אלף שקל שיהוו תרומה עבור מלגות בבית-הספר.

בר מצווה על הים

ביום רביעי האחרון משרד הפרסום זרמון-גולדמן DDB ערך לעצמו מסיבת "בר-מצווה". את 13 שנות המשרד בחרו בעלי השמחה לציין ב"קרלטון על הים", שהסתבר עד מהרה כצר מלהכיל את כל מוזמניהם, שחלקם פשוט נותרו בחוץ.

אילון זרמון, הדר גולדמן, משרד הפרסום חוגג בר מצווה / צילום: אביב חופי
 אילון זרמון, הדר גולדמן, משרד הפרסום חוגג בר מצווה / צילום: אביב חופי

אילון זרמון והדר גולדמן

בין אלו שהגיעו לפרגן ולשמוח עם אילון זרמון הדר גולדמן והמנכ"ל-שותף הנכנס גיא וינברגר: סילבן שלום וג'ודי ניר-מוזס, אורי שמואלי משנה למנכ"ל AIG, מימי מנור מבעלי קבוצת לובינסקי, נועם לאוטמן יו"ר דלתא, שוקי אורן לשעבר החשב הכללי, עינת פורטוגלי סמנכ"לית פוקס, צביקה שווימר מנכ"ל ללין, עופרה וישראל רייף, קובי חקק הבעלים של רולדין, יניב בלושטיין בעלים של רשת בית וכפר, שי שילר לשעבר בעלים בקומברס ואמבלייז, ששי מאיר מנכ"ל אפריל, ועדי קייזמן עם אסתי גינזבורג שהגיעו למספר דקות להפגין נוכחות. פטריק הרינגר, נשיא DDB באפריקה ובמזרח התיכון וסגן נשיא DDB העולמית שלח ברכה מצולמת, ובעלי המשרד הגאים איחלו לעצמם לחגוג עוד 13 שנים משותפות.

מה הססטוס

Ivri Verbin מספר שהיה בכנס מחזור, ונראה, בפרספקטיבה של רבע מאה, שהיה לו מחזור מצוין. הבנות עדיין יפות, הבנים גם. נראה שקצת התברגנו, אבל אולי זה לא נורא.