שבוע שלישי ברציפות: אורנג' בראש טבלת המותגים המושקעים

חברת אורנג' ממשיכה השבוע לפרסם את ORANGE MARKET בהשקעה של כ-3 מיליון שקל

השבוע ממשיכה אורנג' להוביל את טבלת המותגים המושקעים בפעם השלישית ברציפות. במשך השנים עמלה ענקית הסלולר הכתומה להבליט את אתר האינטרנט שלה, ולפי סקר TIM, האתר של אורנג' הוא הפופולרי ביותר מבחינת כניסת גולשים ביחס למתחרות סלקום ופלאפון. תוסיפו את העובדה הזו לטרנד הקופונים ולעובדה הבסיסית שבעלי החברה שואפים להגדיל ההכנסות מכל לקוח, ותקבלו את ORANGE MARKET, שעולה השבוע לאוויר עם תקציב פרסום ריאלי של כ-3 מיליון שקל באמצעות JWT.

הרעיון שעומד מאחורי ORANGE MARKET הוא שהלקוחות העסקיים של החברה, כדוגמת פיאט, נעלי גזית, LG ואחרים, יכולים להציע בפורטל הייעודי את מוצריהם בהנחה משמעותית תחומה בזמן, ולקוחות אורנג' בלבד מוזמנים ליהנות ממנה. בכך מתחרה אורנג' באתרי מסחר שונים כדוגמת וואלה שופס, P1000 ואף בגרופר ודומיו.

מתיחת מותג זו הינה מסקרנת ביותר, שכן כולנו מבינים שתחום הסלולר עתיד להתפרש כתמנון לתחומים רבים בחיינו, ומעניין לראות כיצד המתחרים יגיבו על היוזמה הכתומה.

בזק ממוקמת במקום השני בטבלה עם קמפיין באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, תחת הכותרת "המחשה". בזק החליטה בצעד דרמטי להוריד את עלויות חבילות האינטרנט המהיר (100MB), ועל מנת להמחיש את המהירות הבלתי נתפסת של הגלישה בקצב זה, היא מוכנה לשלוח את לקוחותיה לטיול בארה"ב ובבילוי ברכבת ההרים מהמהירות בעולם, ה-BLACK COBRA. ואם זה עדיין לא מספיק לכם, תשלח אתכם בזק לטיסה במטוס קרב אמיתי ולחוויה בפריז.

המחאה החברתית מוצאת דרכה לברייק הפרסומות: זעקת האימהות גורמת לסופר-פארם לצאת בשלל מבצעים הכוללים חיתולים, תחליפי חלב ועוד; ואילו דנונה שוברת שתיקה פרסומית עקב משבר הקוטג'. החברה, כמו שאר יצרני המזון, מבינה כי מוצר חדש כמו משקה הבוקר שלה חייב להיתמך בפרסום, והקרדיט מגיע לשלמור-אבנון-עמיחי.

המותגים המושקעים

1. אורנג' - 3,004,852 שקל - באמצעות JWT

2. בזק - 1,888,432 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

3. בנק לאומי - 1,402,206 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

4. סופר-פארם - 1,346,535 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

5. דנונה - 1,276,193 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 22-28/7/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.