מניית היום: מזנקת ב-8% בעקבות הסכם ראשון בארה"ב

בדי מדיקל מציינים כי לאחר שכל התהליכים הנדרשים לזמינות והפצת המוצרים בארה"ב הסתיימו בהצלחה, הסכם זה מאפשר הפצה מסחרית מיידית של המוצר בשוק הגדול בעולם

מניית די מדיקל רושמת עלייה חדה במהלך המסחר בבורסה בת"א. די מדיקל, חברת מכשור רפואי העוסקת באמצעות חברות בנות במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים לטיפול בסכרת ולהולכת תרופות, הודיעה היום כי חברה הנכדה Spring Health Solutions Inc, חתמה על הסכם הפצה לא בלעדי עם RGH Enterprises, חברת האם של Edgepark Medical Supplies ו-Independence Medical, להפצת סט האינפוזיה האוניברסלי ספרינג בארה"ב.

בדי מדיקל מציינים כי לאחר שכל התהליכים הנדרשים לזמינות והפצת המוצרים בארה"ב הסתיימו בהצלחה, הסכם זה מאפשר הפצה מסחרית מיידית של המוצר בשוק הגדול בעולם למשאבות אינסולין וחלקים מתכלים.

RGH הינה חברה אמריקנית המתמחה באספקת ציוד רפואי לחולים במחלות כרוניות. מטה החברה ממוקם בקליבלנד, אוהיו.

שוק משאבות האינסולין והחלקים המתכלים גדל באופן מתמיד. על פי איגוד הסכרת האמריקאי, בארה"ב חיים כ-26 מיליון חולי סכרת, המהווים כ-8.3% מהאוכלוסיה. מומחים מעריכים כי מתוכם כ-5.4% חולים בסכרת מסוג 1 וכ-350 אלף משתמשים היום במשאבת אינסולין כטיפול למחלה. דוח שפורסם לאחרונה על ידי המרכז לניהול ומניעת מחלות בארה"ב, מעריך כי 1 מתוך 3 אמריקאים יחלו בסכרת עד שנת 2050 במידה והמגמה הנוכחית תימשך.

אפרי ארגמן, מנכ"ל די מדיקל ציין "היקף השוק השנתי של סטי אינפוזיה מוערך בכ-730 מיליון דולר בארה"ב בלבד, עם זאת בשנים האחרונות לא הוצגו שום מוצרים חדשניים בתחום זה. אנו מאמינים כי היתרונות הבולטים של סט האינפוזיה האוניברסלי ספרינג, בשילוב עם זמינות המוצרים באמצעות מובילות שוק כמו Edgepark Medical Supplies ו- Independence Medical, יובילו לחדירה מקסימלית לשוק המתאפיין בצריכה גדולה של מוצרים".