אוהדי מכבי ת"א: כך תשריינו כבר עכשיו כרטיס לפיינל-פור ב-2012

ticket2final מוכרת אופציות עבור 49 אירו לאירוע שיתקיים באיסטנבול ■ אם מכבי תעפיל לפיינל-פור, לאוהדים תובטח הזכות לרכוש כרטיס במחיר הרשמי הנקוב של היורוליג: 250 אירו

מי שזוכר את ההתנפלות על כרטיסים לפיינל-פור האחרון של היורוליג בברצלונה, כולל כרטיסים שנמכרו עבור 1,000 אירו על-ידי ספסרים, יכול לסדר לעצמו כבר היום כרטיסים לפיינל-פור של עונת 2011/12 במחירים נמוכים בהרבה ולחסוך לעצמו הרבה כאבי ראש בהמשך העונה.‏ חברת ‏ticket2final‏ פתחה כבר עכשיו - חודשיים וחצי לפני תחילת עונת 2011/12 - את מכירת הכרטיסים לפיינל-פור שייערך באיסטנבול בין 11-13 במאי 2012. מדובר ברכישה של אופציות לכרטיסים לפיינל-פור, שמבטיחות לאוהדים כרטיס במחיר הרשמי של היורוליג במידה שהקבוצה שלהם תעפיל לפיינל פור.

אוהדי מכבי ת"א יכולים היום לרכוש אופציות במחיר של 49 אירו, ובמידה ומכבי תעפיל לפיינל-פור במאי 2012 הם יבטיחו לעצמם כרטיס לפיינל-פור תמורתו ישלמו את המחיר הנקוב של היורוליג - 250 אירו. מי שירצה מקומות טובים יותר יוכל לרכוש אופציות במחיר של 62 אירו, שיבטיחו לו את האפשרות לרכוש כרטיס במחיר נקוב של 350 אירו. כלומר, במקרה הגרוע אותם אוהדים שקבוצתם לא העפילה לפיינל-פור "סיכנו" רק את מחיר האופציה עליה שילמו.

הבשורה העיקרית עבור האוהדים היא שרכישת האופציות תוריד מהם כל תלות בספסרים, בחברות התיירות שמנפיקות חבילות יקרות, או בהקצאת הכרטיסים שמקבלת כל אחת מהארבע העולות לפיינל-פור.

נכון להיום מתאפשרת מכירת האופציות לשמונה קבוצות בלבד, אלו שנחשבות לבעלות סיכויים גבוהים יותר להגיע לפיינל-פור: מכבי ת"א, ברצלונה, ריאל מדריד, סיינה, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, פנרבחצ'ה-אולקר ואפס פילזן.

הפיינל-פור ב-2012 יתקיים ב"סינאן ארדם דום" החדיש באיסטנבול שמכיל 16,000 מקומות.