בבנק ישראל לא נשחקים: תוספות שכר ובונוס

כ-200 עובדי הבנק יקבלו בונוס מיוחד בסך 750 שקל, בגין תרומתם למספר פרויקטים שהתבצעו בבנק לאחרונה ■ כלל העובדים יקבלו תוספת שכר של 1%

נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, לא סיפק השבוע פתרונות קונקרטיים למצוקת מעמד הביניים כולו, אך דאג היטב לעובדיו. לפי מסמך פנימי שהפיצה ענת אלחנתי, מנהלת מדור עובדים, עובדי הבנק יקבלו בחודש זה מספר הטבות ותוספות שכר.

על פי הכתוב במסמך, החל מהחודש יקבלו כלל העובדים תוספת שכר של 1%, שהיא רטרואקטיבית מתחילת שנת 2011. עוד עולה שהשעות הנוספות בבנק ישראל יחושבו לפי יום ולא יהיה ניתן לקזז שעות נוספות משעות חסר בימים אחרים. לפי המכתב, יקבלו העובדים תוספת של 125% בשעה הנוספת הראשונה והשנייה, והחל מהשעה השלישית יקבלו 150%.

כמו כן, יקבלו כ-200 עובדי הבנק בונוס מיוחד בסך 750 שקל, בגין תרומתם למספר פרויקטים שהתבצעו בבנק לאחרונה, לרבות ERP, חוות השרתים, המודל האקונומטרי וביזי. יצוין כי כל שנה מעניק בנק ישראל "מענקי הצטיינות" לכמחצית מעובדי הבנק.

עוד עולה מהמכתב כי עובדי דור ב' (צעירי הבנק) יקבלו מענק בסך 580 שקל למימון קייטנות (תמורת קבלות). במכתב גם עודכנו עובדי הבנק על תשלום דמי ביגוד והפרשי דמי הבראה, וכן, ישופרו נהלי אחזקת רכב ונהלי כוננויות.

גם מאגר ימי הבחירה בבנק הוגדל - ערב סוכות, ערב שבועות וערב יום הזיכרון לחללי צה"ל, צורפו לאותה רשימה. עד כה, עובדים שרצו לצאת לחופש באחד מהימים הללו, נאלצו לעשות זאת על חשבון ימי החופשה הרגילה.