סדקים בהנהגת מפגיני האוהלים: ניסיון להדיח את דפני ליף

גל"צ: "אמש קמה קבוצה המכנה עצמה 'נציגות המאהל' ברוטשילד וביקשה להחליף את מי שעומד היום בראש המחאה, ולערוך בחירות דמוקרטיות"

האם מתגלים סדקים בהנהגת מחאת האוהלים? אמש קמה קבוצה המכנה עצמה "נציגות המאהל" ברוטשילד וביקשה להחליף את מי שעומד היום בראש המחאה, ולערוך בחירות דמוקרטיות - כך דווח בגלי צה"ל. הם מינו נציגים מטעמם שיובילו את המאבק במקום דפני ליף שכבר הפכה לפני שבועיים לפנים של המחאה.

"חזרתי משכונת התקווה, הייתי אמורה לישון שם ובגלל הסיפור הזה נאלצתי לחזור", סיפרה ליף, "זה כואב לי, נאמרו דברים שאין להם בסיס לגבי האופי שלי, אני מקווה שזה ייפתר".

הקרעים בין יושבי האוהלים מתגלים לא מעט בשדרות רוטשילד. הצד הדרומי מטיל ספק בצד הצפוני, וקמות קבוצות שונות שדורשות לשנות את הרכב המובילים. וכך, רבים חושבים שאצלם ביד נמצא הפתרון לבעיית הדיור, ושהם אלה שצריכים לעמוד בחזית מול הממשלה.

לאחר שאתמול אושר בכנסת חוק הווד"לים של נתניהו, דרישה מרכזית שבהנהגת האוהלים דרשו לבטל, חובת ההוכחה היא על אנשי המחאה. במוצאי השבת הקרובה מתכוננים מפגיני האוהלים לעצרת השלישית במחאה על מצוקת הדיור, והחשש בקרב המוחים הוא שלא יצליחו להוציא אלפים לרחובות, והדבר יתפרש כחולשה.

בינתיים, בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו אומרים הבוקר שעלות דרישות מובילי המחאה מגיעה לעשרות מיליארדי שקלים - "לא ניתן לרבע את המעגל, אי אפשר לרצות את כולם", נמסר מהלשכה. בינתיים ממשיך נתניהו לגבש את הצוותים הכלכליים שאמורים לקיים משא-ומתן עם המפגינים, ולמצוא מתווה שבעקבותיו יפונו האוהלים ברחבי הארץ.