ויקי קנפו: "המחאה היא הצלחה שלי - אך היא תסתיים בכלום"

קנפו דיברה מול סתיו שפיר, ממארגנות המחאה: "המחאה הזו תסתיים בכלום אחד גדול. המפגינים לא יודעים מה הם רוצים. אני יושבת מהצד ורואה בדיוק איך זה הולך להיכשל, צעד אחרי צעד"

למרות הפגנת הענק אתמול, בה יותר מ-320 אלף אנשים צעדו ברחובות ודרשו צדק חברתי, יש מי שסקפטי באשר להצלחת המחאה החברתית הגדולה ביותר שידעה מדינת ישראל.

ויקי קנפו, שהייתה מנהיגת מאבק האמהות במשפחות החד-הוריות בשנת 2003 נגד מה שנקרא בפיהן "הגזרות הכלכליות", מפקפקת בהצלחת המחאה הגדולה וטוענת כי לא ייצא ממנה כלום. "המחאה הזו תסתיים בכלום אחד גדול. המפגינים לא יודעים מה הם רוצים ורואים שכבר עכשיו מתחילים מאבקים ביניהם על המנהיגות. אני יושבת מהצד ורואה בדיוק איך זה הולך להיכשל, צעד אחרי צעד", לדבריה.

קנפו דיברה אמש בערוץ 10, במעין עימות טלוויזיוני מול סתיו שפיר, אחת מראשי מחאת האוהלים. היא טוענת שככל שיש יותר מפגינים, זה יוצר מגוון דעות, שלבסוף יובילו לסיומה של המחאה בלי תוצאות. "אני יושבת ורואה את המפגינים ומבינה שלא ייצא כלום - ביבי יודע להכשיל מהפכות", אומרת קנפו.

כן טוענת קנפו עם זאת, כי יציאת ההמונים לרחוב זה הרבה בזכותה. "אני רואה במאות אלפי האנשים שיצאו להפגין היום הצלחה אישית שלי. אני התחלתי מהפכה לפני כמה שנים והמחאה הגדולה היום ובשבוע שעבר זה הרבה בזכותי", היא טוענת.

מולה דיברה סתיו שפיר, ממארגנות מחאת האוהלים, שניסתה לרתום את כנפו למחאה. שפיר אמרה לכנפו ש"אם זה הרבה בזכותך אז את מוזמנת למחות איתנו ולהצטרף אלינו למחאה".