"צדק חברתי" נוסח חולדאי: דוחות חניה וגרירות בהפגנה

(עדכון) - פקחית חניה נתנה דוחות לקטנועים שחנו על המדרכה סמוך לכיכר הבימה בת"א, למרות שלא הפריעו למעבר ברחוב ■ עוברי אורח ביקשו ממנה להפעיל שיקול-דעת, אך הפקחית סירבה

למרות האחווה הגדולה והסדר המופתי בו התנהלה הפגנת המחאה אמש (מוצ"ש), עדיין היו כאלה שחזרו הביתה מאוכזבים. הסיבה - קנס שהוצמד לשמשת הקטנוע שלהם. מי שהגיע אתמול להפגנת המחאה על רכב דו-גלגלי אולי חשב שעיריית תל-אביב תגלה גמישות בשל העובדה שכל-כך הרבה כבישים ודרכים נחסמו, אך הוא התבדה.

גיא, אחד מגולשי חדשות 2 באינטרנט, תיעד פקחית של העירייה שהגיעה לשורה של קטנועים שחנו על המדרכה בשדרות ח"ן בתל-אביב, והחלה רושמת דוחות במרץ. הקטנועים חנו בקטע הרחוב שקרוב למתחם הבימה, שם החלה ההפגנה, והצלם שהעביר את התמונה מספר שלא הפריעו למעבר ברחוב. לדבריו, עוברי אורח ביקשו מהפקחית "להפעיל שיקול-דעת" ולא לחלק דוחות, אולם הפקחית סירבה לבקשות.

על-פי חוק, אופנוע שחונה על המדרכה חייב להשאיר מרווח של 130 סנטימטר על המדרכה, על מנת לאפשר מעבר של עגלות וכסאות גלגלים. ראוי לציין כי במרכז שדרות ח"ן ישנה מדרכה אמצעית ברוחב של יותר מ-10 מטר, שבצידה חנו האופנועים.

גולשים אחרים העבירו תמונות של רכב הנגרר על ידי פקחים, כאשר בחלון האחורי של הרכב שלט ובו הכיתוב: "העם דורש צדק חברתי".

מעיריית תל-אביב טרם נמסרה תגובה.