בעקבות דוחות סלקום: במיטב חותכים מחיר היעד ב-20%

למרות הורדת מחיר היעד, בית ההשקעות נותר עם המלצת "תשואת שוק" ■ במיטב מזהירים: סלקום צפוייה להיפגע מכניסת המפעילים החדשים לשוק בעוד כ-9 חודשים

הצרות של סלקום נמשכות: בבית ההשקעות מיטב מעדכנים כלפי מטה את התחזית למניית סלקום ברקע התוצאות הפיננסיות האחרונות שלה, כאשר הם חותכים את מחיר היעד של החברה ל-80 שקל, ממחיר יעד קודם של 100 שקל למניה. חרף כך, במיטב ממשיכים להחזיק בהמלצת "תשואת שוק" על המניה.

העדכון של מיטב מגיע על רקע התוצאות הפיננסיות לרבעון השני, שפרסמה סלקום ביום ב' השבוע. סלקום הציגה ירידה של 6% במכירות, לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בחברה הסבירו כי הסיבה המרכזית לתוצאות הלא מעודדות הינה הפחתת דמי הקישוריות, שפגעה קשות בחברה.

במיטב צופים כי הוצאות המכירה והשיווק של סלקום, אשר עלו בחדות ברבעון החולף, ימשיכו לעלות עוד יותר גם בשנת 2012 - כאשר חברות סלולאריות חדשות ייכנסו לשוק. עוד בבית ההשקעות מעריכים כי עקב חוסר היציבות בשווקים, ועם כניסת המפעילים החדשים בעוד כ-9 חודשים, הכיוון העיקרי של מניית סלקום הינו כלפי מטה.

ביום ב', נזכיר, סלקום דיווחה בדוחותיה הכספיים על הכנסות בהיקף של 1.58 מיליארד שקל - ירידה של 6% בהשוואה ל-1.69 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. בשורת הרווח הנקי הציגה סלקום ירידה של 25.2% - עם רווח של 244 מיליון שקל או 2.45 שקל למניה, בהשוואה ל-326 מיליון שקל או 3.3 שקל למניה ברבעון השני ב-2010.