תקציב הפרסום של ספורט ורטהיימר עובר לפוגל-אוגילבי

תקציב הפרסום של רשת ספורט ורטהיימר טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום שנהב ■ מתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף של כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של רשת חנויות ספורט ורטהיימר עובר למשרד הפרסום פוגל-אוגילבי - כך נודע ל"גלובס".

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2010 עמד היקף הפרסום של ספורט ורטהיימר על כ-5.2 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-1.5 מיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2009 פרסמה החברה בהיקף של כ-6.5 מיליון דולר במחירי מחירון. מתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף של כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון.

תקציב הפרסום של ספורט ורטהיימר טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום שנהב. המשרד קיבל אותו לידיו לאחר ששמעוני-פינקלשטיין-ברקי, שטיפל בתקציב קודם לכן, ויתר עליו לטובת קבלת התקציב של מגה ספורט המתחרה בו ישירות. קודם לכם טופל התקציב במשרדי פרסום קטנים כגון דחף וגלזר בר.

שנהב קיבל את התקציב לאחר שטיפל בתקציב האינטראקטיב של הרשת, ועם הזמן הוחלט לתת לו הזדמנות להציג גם פרזנטציה אסטרטגית לרשת. מדובר בתקציב פרסום שרובו מופנה לעיתונות הארצית והמקומית לרדיו ולאינטרנט.

הקו האסטרטגי שהוביל שנהב היה: "ורטהיימר ספורט - המקום הראשון שלי", שמטרתו הייתה לבדל ולבסס את מעמדה של הרשת כמובילה בתחום מוצרי הספורט בישראל.

ספורט ורטהיימר, שהוקמה בשנת 1982, משווקת מותגים מובילים ומוצרים לעוסקים בספורט מקצועי או חובבני בענפי הספורט השונים. המחלקות העיקריות ברשת הן כדורגל, כדורסל, טניס וסקווש, ריצה, כושר גופני, שחייה, אקסטרים ואופנת ספורט.