הטיפ היומי: מניית פנאי עם פוטנציאל זינוק של 27%

מחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצה על מניית נטפליקס בהמלצת "תשואת יתר" במחיר יעד של 310 דולר למניה

נטפליקס האמריקנית מספקת שירותי השכרת סרטי וידאו ותוכניות טלוויזיה ליותר מ-25 מיליון מנויים בארה"ב וקנדה. החברה מציעה למנויים גישה לספרייה עשירה של סרטים ותכניות, ואלו יכולים לצפות, ללא הגבלה, בכותרי החברה בפורמט Blue Ray או DVD שנשלחים בדואר לביתם, או לחילופין לצפות בהם ישירות בטכנולוגיית סטרימינג.

החברה דיווחה על תוצאות סולידיות ברבעון השני - הכנסות של 789 מיליון דולר, צמיחה של 52% מהרבעון המקביל, ורווח נקי למניה של 1.26 דולר לעומת צפי שלנו ל-1.08 דולר למניה. בנוסף, חשפה נטפליקס מידע חדש על השינויים הצפויים בתכנית דמי המנוי שלה, שהופכים אותה לחיובית יותר משצפינו, בין היתר בשל תמהיל גדול יותר של מנויי סטרימינג בלבד. התכנית תוביל להערכתנו לאפסייד של 10% בשיעור הרווח הגולמי (לעומת עלייה של 6% שצפינו).

אנו צופים ש-NFLX תיכנס באופן אגרסיבי לשווקים בינלאומיים בחמש השנים הקרובות, מה שיביא לצמיחה שנתית מורכבת (CAGR) בכמות המנויים של 24% עד 2015, אז יעמוד מספר המנויים על כ-72 מיליון. בנוסף, אנו צופים ששיעור הרווחיות התפעולית יעלה מ-13% בשנה זו לכ-16% ב-2012, ולשיעור דו ספרתי גבוה יותר מ-2013 והלאה.

נטפליקס נסחרת לפי מכפיל EV/EBITDA של 20 לתחזית שלנו ל-2012. אנו ממליצים על מניית החברה ב"תשואת יתר" במחיר יעד של 310 דולר - הגבוה ב-27% מהמחיר הנוכחי - וממליצים לנצל את החולשה במחירה.

*** נכתב על ידי מחלקת המחקר, קרדיט סוויס