חברת המזון שכדאי להשקיע בה "על הבוקר"

ב-JP מורגן מעריכים: חברת המזון קלוג, העוסקת בייצור ושיווק של דגני בוקר, היא מניה "לכל עונה" ■ לחברה נתוני בסיס חזקים, תזרים מזומנים איתן ותחזיות צמיחה מהימנות

חברת קלוג האמריקנית (Kellogg , סימול: K) עוסקת בייצור ושיווק של דגני בוקר ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם. מוצריה כוללים מגוון רחב של דגנים מוכנים לאכילה כמו פתיתי תירס, אורז וגרנולה. בנוסף, החברה מוכרת מוצרים אחרים כגון עוגיות, קרקרים, מאפים, חטיפים ותחליפי בשר צמחוניים. ממותגיה הידועים: Kellogg's, Eggo, Pop-Tarts, All-Bran ו-Cheez-It.

קלוג היא מניה לכל עונה. לחברה אמנם חולשות מסוימות, אך נתוני הבסיס החזקים, תזרים המזומנים האיתן, ותחזיות הצמיחה המהימנות ברווחיות - אלו הופכים את מנייתה לאחת המניות הדפנסיביות היותר איכותיות בסיקור שלנו.

פעילות הדגנים בארה"ב ממשיכה לתפקד היטב. המכירות משתפרות, וקלוג לקחה בחודש האחרון תוספת של 2.2% נתח שוק ממתחרותיה. ההנהלה צופה השנה גידול נוסף בעלות חומרי הגלם, אך סבורה כי יש לה מספיק אלסטיות בתמחור כדי להעלות מחירים.

נציין שהחולשה במכירות בבריטניה, מדינה שתורמת יותר ממחצית מרווחי החברה, צפויה להימשך עוד זמן מה, על רקע חולשה בביקוש הצרכני ותחרות גוברת. כמו כן, החברה צופה עלייה בהוצאות ההון, מ-4% ל-5% מהמכירות, לצורך שיפור ושיפוץ מתקני הייצור בשל דרישות רגולטוריות.

עם זאת אנו סבורים שהחברה תעמוד בתחזיות האנליסטים השנה ובשנה הבאה, ואף עשויה להכות אותן בצורה צנועה. קלוג נסחרת במכפיל אטרקטיבי של 14 לתחזית הרווח שלנו ל-2012 (3.79 דולר למניה), ויש לה תשואת דיבידנד סולידית של 3.3%. אנו ממליצים על K 'משקל יתר" במחיר יעד של 62 דולר - גבוה ב-17% ממחירה הנוכחי.

מחלקת המחקר, ג'יי.פי מורגן