החייל ההרוג: סמ"ר משה נפתלי, בן 22 מעפרה

סמ"ר משה נפתלי נהרג בשעות הצהריים מאש מחבלים, שעה שהגיע לסייע בפינוי פצועי האוטובוס שספג אש כבדה רק דקות קודם לכן ■ שמות 6 ההרוגים האחרים טרם הותרו לפרסום

בצה"ל התירו אחר הצהריים לפרסם את שמו של לוחם גולני שנהרג בשעות הצהריים (ה') מאש מחבלים בגבול ישראל-סיני, סמל ראשון משה נפתלי, בן 22 מעפרה. נפתלי נהרג כאשר היה בדרכו לתת סיוע לאוטובוס הנוסעים שנפתחה לעברו אש מחבלים. הוא יובא למנוחות מחר בשעה 10:00 בהר הרצל בירושלים.

אבל כבד נפל על היישוב עפרה, עם היוודע מותו. נפתלי התגייס לצה"ל לאחר שנת לימודים במכינה הקדם צבאית "קשת", ברמת הגולן. ידידיה עמרני, חברו של משה, סיפר הערב על אדם חברותי במיוחד, אשר "כל חבריו אהבו אותו". "הוא אהב לצחוק, לא ראית אותו מסתכסך עם אף אחד, תמיד חייך", סיפר בשיחה עם חדשות 2. "ילד שקשה לדבר עליו בזמן עבר".

"הוא היה מורעל של גולני", הוסיף עמרני בכאב. "הוא היה בעורב בגלל הרעל, בגלל שהוא אהב את ארץ ישראל. הוא עשה מכינה לפני הצבא, זה מראה על הדרך שלו, על הדרך שהוא התמודד עם הדברים. לא היה לו פחד".

שמות 6 ההרוגים האחרים טרם הותרו לפרסום. ארבעה מהם הם ככל הנראה בני משפחה אחת, שנסעו ברכב פרטי אשר ספג פגיעת טיל נ"ט. אישה נוספת נהרגה ברכב אחר, בו נסעה עם בעלה. בבתי החולים עדיין מאושפזים כ-30 פצועים מהאירועים השונים בדרום במהלך היום.