שלמה שמלצר ללשכת סוכני הביטוח: "גורמת לי נזקים"

חברת שלמה ביטוח בשליטת שמלצר קובלת על הסנקציות שהלשכה נוקטת נגדה ועל היחס השלילי שהיא סופגת מהנשיא אודי כץ והמנכ"ל מוטי קינן

חברת שלמה ביטוח, שבשליטת שלמה שמלצר ובניהול צביקה ליבושור החליטה להפסיק להבליג על היחס השלילי, הקשה והמכוון, שלטענתה, היא סופגת מלשכת סוכני ביטוח והעומדים בראשה, והיא עוברת כעת לפסים משפטיים.

ל"גלובס" נודע כי חברת שלמה ביטוח - שיחסיה עם הלשכה עלו על שרטון באוקטובר אשתקד בעקבות שיתוף פעולה שהשיקה עם רשת הקמעונאות רמי לוי - שלחה היום (א') מכתבי התראה לנשיא הלשכה, אודי כץ, מנכ"ל הלשכה, מוטי קינן, והלשכה עצמה, באמצעות עוה"ד ארז אלטיט ודפנה צרפתי ממשרד גולדפרב זליגמן ושות', ושהגיעו לידי "גלובס". מלשכת סוכני הביטוח נמסר שטרם קיבלו כל פנייה בנושא, ולכשיקבלו יגיבו. שלמה ביטוח סירבה להגיב.

חברת הביטוח טוענת במכתבים שלאחרונה נתקלה בשני אירועים חמורים, שמעוררים חשד כבד לכך שכץ, קינן והלשכה "עושים שימוש פסול, שלא כדין ושלא בתום לב בסמכויותיהם, על מנת לפגוע בשלמה ביטוח, לגרום לה נזקים כספיים חמורים, לפגוע בתחרות החופשית בתחום הביטוח ובחופש העיסוק, תוך ניצול מעמדך הסטטוטורי כנושא משרה בלשכה".

בהקשר זה גורסים בחברת שלמה ביטוח כי נדחו מהשתתפות בכנס הלשכה בצפון, והוסבר להם "שנשיא לשכת סוכני הביטוח, אודי כץ, מתנגד בתוקף להשתתפות שלמה ביטוח בכנס כלשהו של הלשכה"; ובנוסף, טוענת החברה כי לאחרונה, למרות שהוזמנו לכנס הלשכה הארצי השנתי באילת, טפסי ההרשמה והתשלום שמילאו הושבו לידיהם, משום שקינן "הורה לסרב לקבל את מרשתנו לכנס".

בנוסף, טוענים בחברת שלמה ביטוח, "במהלך השנה האחרונה, באופן שיטתי ועקבי, נמנעת הלשכה מלפרסם כל ידיעה שהיא הקשורה במרשתנו בעיתון הלשכה, המתפרסם מדי שבוע". לטענת החברה, מדובר בצעד עונשי כנגד החברה "על כך שפנו ללשכה לפני מספר חודשים בדרישה לחדול מלפרסם פרסום פוגעני כלפיה".

חברת שלמה ביטוח מציינת במכתבים כי "אין בפנייה זו כדי למנוע בחינה מעמיקה גם של האחריות הפלילית", ושהיא שומרת על זכותה לנקוט בכל פעולה נגד הלשכה ונגד כץ וקינן באופן אישי, על מנת להביא להפסקת הסנקציות המופעלות נגדה, לדבריה.