לאחר ההרגעה: מפגיני מחאת האוהלים מחדשים הפעילות

לאחר הפסקה קצרה בעקבות המתיחות הביטחונית בדרום, מחדשים מפגיני מחאת האוהלים את פעילותם ■ כבר מחר: סטודנטים יארחו 400 ילדים מיישובי הדרום, וצעדות מחאה תתקיים בבת ים

לאחר הפסקה קצרה בעקבות המתיחות הביטחונית בדרום, מפגיני מחאת האוהלים מנסים להחזיר את מחאתם לכותרות. היום (ג') הודיעה התאחדות הסטודנטים כי כבר מחר יתחדשו ההפגנות בחלק מערי הארץ, כאשר גם מספר עצרות יתקיימו ביום שבת הקרוב. בנוסף, נמשכות ההכנות ל"צעדת המיליון" אשר תתקיים ב-3 בספטמבר.

התאחדות הסטודנטים תארח מחר כ-400 ילדים מישובי הדרום ליום כיף במרכז הארץ. "המאבק שלנו מונע מתוך אהבת שלנו למדינה ורצון לבנות בה את חיינו. חלק בלתי נפרד מלהיות 'ישראלי' היא לגלות סולידריות וערבות הדדית כלפי אחרים, ולכן במקביל להמשך פעולות המחאה אנו תומכים בילדי ובתושבי הדרום כל העת", אמר עפרי רביב סגן יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית.

מלבד אירוח ילדי הדרום במרכז, מחר תתקיים גם צעדה בבת ים, אשר תצא מן המאהל ליד העירייה ברחוב טבנקין בעיר ותצעד לעבר מתחם אזור התעשיה. כמו כן, ביום חמישי הקרוב תתקיים עצרת מחאה בעיר ירוחם בדרום - העצרת תתקיים לאחר שתצא מן המרכז שיירת מכוניות לכוון ירוחם שם תתקיים העצרת. עוד ביום חמישי, תתקיים עצרת מחאה גם בעיר כפר סבא.

"לשמחתנו המצב הביטחוני בדרום נרגע, ועדיין - נשארנו אזרחי ישראל עם אותן הבעיות הכלכליות", דברי רביב. "סדר יומה האזרחי של המדינה, שאנחנו הסטודנטים והצעירים העלנו לשיח הישראלי הוא חשוב ללא קשר לאירועים הבטחוניים שימשיכו לפקוד אותנו תמיד, על כן בכוונתנו להמשיך את המחאה חשוב בכדי שהזעקה החברתית תמשיך להדהד בחלונות הגבוהים של הממשלה ותתורגם גם למעשים מצידה".

בשבת הקרובה ישובו המפגינים לקיים הפגנות, כאשר מספר עצרות צפויות להתקיים ברחבי הארץ: כרגע ברור שיתקיימו עצרות בערים ירושלים וראשון לציון ותיתכן גם עצרת בעיר ת"א. הסטודנטים נערכים גם ל"צעדת המיליון", אשר תיערך ב-3 בספטמבר.