מסתמן קו ההגנה של מרגלית צנעני: "סחטו אותי והגבתי"

סנגוריה של מרגלית צנעני צפויים לטעון כי מי שפנה ראשון לעבריינים הוא דווקא אמרגנה אסף אטדגי - והיא מצאה את עצמה נסחטת, דבר שאילץ גם אותה לפנות לעבריינים

במסגרת קו ההגנה המסתמן שבו הולכים לנקוט סנגוריה של הזמרת מרגלית צנעני, הם צפויים לטעון כי מי שפנה ראשון לעבריינים הוא דווקא אמרגנה אסף אטדגי.

כתב האישום שהוגש היום (ב') נגד הזמרת מייחס לה עבירות של סחיטה באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע, אך עורכי דינה יטענו בהמשך הדיונים כי אטדגי הוא שהפגיש אותה לראשונה עם בורר - דבר שגרם לה למצוא את עצמה נסחטת ואילץ אותה לפנות גם כן לעבריינים, אך כאלה מטעמה.

על אף שהפרקליטות טוענת בכתב האישום כי צנעני העבירה את אטדגי מסכת איומים אדירה והפעילה עליו לחצים קשים, אטדגי לא נכנע, לא העביר לה כסף ואף לא חתם על הסכם הבוררות - שאליו התנגד.

נזכיר כי פרקליטות מחוז תל-אביב הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בתל-אביב כתב אישום חמור נגד צנעני והעבריין מיכאל חזן. השניים מואשמים בקשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה באיומים.

לאחר דיון החליט השופט צבי גורפינקל להאריך את מעצרם עד להחלטה אחרת. צנעני תישלח לסקירת מבחן, ובדיון הבא בבית המשפט ביום חמישי הקרוב ייקבע אם היא תישלח למעצר-בית.