אשתו של קדאפי וילדיו נמלטו מטריפולי וברחו לאלג'יריה

"הם נכנסו לאלג'יריה בשעה 8:45 שעון מקומי דרך הגבול בין שתי המדינות", הודיע משרד החוץ של אלג'יריה

ארבעה מבני משפחתו של שליט לוב המודח, מועמר קדאפי, חצו את הגבול לאלג'יריה - כך כך מדווח גלי צה"ל. אשתו של קדאפי סאפיה, בתו עאישה ושני בניו מוחמד וחניבעל נמלטו מטריפולי, ודבר הגעתם למדינה השכנה נמסר לאו"ם ולכוחות המורדים בלוב. דובר מטעם המורדים בלוב הודיע כי הם ידרשו את הסגרתם של בני המשפחה.

"הם נכנסו לאלג'יריה בשעה 8:45 שעון מקומי דרך הגבול בין שתי המדינות", הודיע משרד החוץ של אלג'יריה. בידיעה לא נמסר מידע חדש לגבי מקום הימצאו של הרודן עצמו.

מוקדם יותר היום פרסמה אלג'יריה הודעה נוספת ולפיה שר החוץ, מוראד מדלקי, נפגש עם נשיא המועצה הזמנית של המורדים בלוב, מחמוד ג'יבריל, בוועידה של הליגה הערבית - זאת למרות שאלג'יריה טרם הכירה באופן רשמי המועצה כגוב השולט בלוב. עד כה אלג'יריה אימצה קו נייטרלי בכל הקשור לעימותים בלוב השכנה, מה שגרם לחלק מהמורדים להאשים אותה בתמיכה במשטרו של קדאפי.

בתוך כך, מפקד כוחות הרגלים בצבא המורדים, הגנרל חליפה חפתר, הצהיר היום כי בחצי השנה שחלפה מאז פרוץ המרד בלוב, נהרגו בה לא פחות מ-20 אלף בני-אדם. בראיון לערוץ אל-ערבייה אמר חפתר כי רק במהלך הפריצה למתחם השלטון של קדאפי בטריפולי נהרגו כ-400 לוחמים ואזרחים. הוא גם העריך כי בלוב פועלים פלגים קיצוניים, אבל לא אנשי אל-קאעידה.