שלום קיטל מונה לעורך התוכן של כנס אילת לעיתונות

מארגני כנס אילת לעיתונות מצפים לכ-1,500 אנשי תקשורת ■ כ-30 פאנלים ייערכו בכנס

שלום קיטל מונה לעורך התוכן של כנס אילת לעיתונות 2011, שיתקיים בחודש דצמבר הקרוב. אגודת העיתונאים תל-אביב ואוניברסיטת בן-גוריון בנגב, המארגנות את הכנס, צופים כי כ-1,500 אנשי תקשורת ידרימו לאילת וישתתפו בכנס.

השנה צפוי להשתתף בכנס העיתונאי האמריקאי ג'פרי גולדברג, בעבר כתב ה"ניו-יורקר" והיום כתב העיתון השבועי "THE ATLANTIC". גולדברג הוגדר לאחרונה כ"עיתונאי/בלוגר הנחשב מהמובילים והבולטים בסיקור ישראל" על-ידי מיכאל מאסינג, עורך בכיר ב-"columbia journalism review".

עוד יתארח בכנס פיטר בארון, נציג בכיר מחברת גוגל העולמית, שהיה בעבר עורך התוכנית "ניוזנייט" ב-BBC וסגן עורך חדשות ב-Channel 4 הבריטי.

בכנס, שייערך בין 4 ל-7 בדצמבר, צפויים להתקיים כ-30 פאנלים, שחלקם יעסקו בהשפעת הניו-מדיה על תחום התקשורת בכלל והעיתונות בפרט.

בין היתר יתקיימו הדיונים הבאים: "איך הציוץ בטוויטר הופך לכותרת ראשית?"; דיון על רשות השידור תחת הכותרת: "רשות ממשלתית או רשות ציבורית"; פאנל בנושא המצוקה הכלכלית שחווים חלק ניכר מהעיתונאים תחת הכותרת של "איך לעזאזל גומרים את החודש?"; השפעת כניסתם של טייקונים לעיתונות; מערך הדוברות וההסברה המורכב של לשכת ראש הממשלה ועוד.