מכרז הפרסום של מפעל הפיס עולה לשלב הבא

ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי יציגו ביום ראשון הקרוב את מצגות הקריאייטיב שהכינו למפעל הפיס, ואילו גיתם BBDO ואדלר-חומסקי יציגו ביום שני

בתחילת השבוע הבא ייצא לדרך החלק השני של מכרז הפרסום מפעל הפיס. ל"גלובס" נודע כי 4 המשרדים המתמודדים על התקציב יציגו את מצגות הקריאייטיב עליהן עמלו בשבועות האחרונים. ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי יציגו ביום ראשון, ואילו גיתם BBDO ואדלר-חומסקי יציגו ביום שני.

מערך הפרסום של מפעל הפיס מורכב כיום ממשרד הפרסום אדלר-חומסקי, שמטפל בתקציב הלוטו, ומגיתם BBDO, המטפל בתקציב חיש גד. היקף התקציב העומד למכרז עומד על 40 מיליון שקל.

בחירת הזוכה תעשה על-פי פרמטרים איכותיים ומסחריים, כשהדגש הוא דווקא על הפרמטרים האיכותיים, שיהוו 85% מהציון הכולל. המשמעות היא שאנשי מפעל הפיס מותירים בידם הרבה חופש בחירה בנוגע לזהות הזוכים.