הערכות: עידן אזולאי ינהל ההשקעות בקרנות דש

אזולאי מכהן ב-13 השנים האחרונות כמנכ"ל קרנות הנאמנות של אפסילון ■ את קרנות דש מנהל עידו בירמן ■ יעלה ליגה? קרנות אפסילון מנהלות כ-3 מיליארד ש' ודש כ-12 מיליארד ש'

בבית ההשקעות דש איפקס מחפשים לחזק את מערך ניהול ההשקעות, ומראיינים בימים אלה מועמדים לתפקיד מנהל השקעות ראשי בחברת קרנות הנאמנות, כך נודע ל"גלובס". על פי הערכות, עידן אזולאי, מנכ"ל קרנות אפסילון, הוא המועמד המוביל.

אזולאי, 47, משמש בתפקידו כ-13 שנים. קרנות אפסילון מנהלות כ-3 מיליארד שקל. בית ההשקעות שבשליטת כור מקבוצת אי.די.בי והמייסד שמואל פרנקל, לא השתתף בחגיגת הרכישות שלאחר אימוץ מסקנות ועדת בכר, ולכן על אף שצמח אורגנית, הוא נותר חברה קטנה.

יעלה ליגה?

אם יזכה אזולאי בתפקיד, תהיה זו עבורו קפיצה ישירה לליגה של הגדולים. דש מנהל מעל 12 מיליארד שקל בקרנות - הגוף השישי בגודלו בענף. יתרה מזו, דש שבניהול ידין ענתבי שייך לבית ההשקעות דש-איפקס שבשליטת קרן BRM של אלי ברקת, המקיים פעילויות נוספות רבות ונהנה מנכונות של הבעלים לבצע רכישות אסטרטגיות, גם בתחום הקרנות.

דש איפקס מנהל 63 מיליארד שקל והוא בית ההשקעות העצמאי (שלא בבעלות חברת ביטוח) השני בגודלו בענף. מנכ"ל קרנות דש הוא עידו בירמן ומנהל ההשקעות הראשי של דש הוא יאיר שני.

לפני תפקידו באפסילון, שימש אזולאי כמנהל תיקים בחברת אימפקט של בנק אגוד, ועוד לפני כן כמנהל תיקים בחברה לניהול תיקים של הבנק לתעשייה.