שלי יחימוביץ': "המחאה החברתית היא הגשמת חלום עבורי"

ח"כ שלי יחימוביץ': "זו המחאה הדרמטית והחשובה ביותר שהתרחשה אי פעם במדינה והיא כבר הצליחה למעלה מכל שיעור" ■ "סדר היום של המחאה הוא סדר היום שלי באופן טבעי כבר שנים רבות"

"המחאה החברתית שמתרחשת בימים אלה בישראל היא המחאה הדרמטית והחשובה ביותר שהתרחשה אי פעם במדינה והיא כבר הצליחה למעלה מכל שיעור", כך אומרת ח"כ שלי יחימוביץ' שהתארחה היום ב"שבת תרבות" בחולון. לדבריה, "המחאה שינתה לבלי הכר את השיח העבש שהחברה הישראלית היתה לכודה בו יותר מ-20 שנה. סדר היום של המחאה הוא סדר היום שלי באופן טבעי כבר שנים רבות, לכן מה שמתרחש עכשיו הוא באופן אישי עבורי הגשמת חלום".

יחימוביץ' לא מפספסת הזדמנות לאג'נדה פוליטית, ואומרת כי "המחאה היא חלון הזדמנויות פוליטי ענקי שמאפשר למפלגת העבודה, בהנהגה נכונה ובהתנהלות חכמה וראויה, לשמש בית פוליטי לרבים מאלה שהאש החברתית והרצון לשינוי המדינה מוסרית וסולידרית מקננים בליבם"

יחימוביץ' אמרה כי סיכוייה לנצח בפריימריס במפלגת העבודה אמנם גבוהים, אולם היא אינה שאננה והיא ופעיליה עובדים סביב השעון במאמץ אדיר לקראת 12 בספטמבר. "אני מתכוונת להוביל את העבודה כמפלגה ערכית, סוציאל דמוקרטית, שתהווה אלטרנטיבה אמיתית לממשלת נתניהו המייצגת ימין כלכלי קפיטליסטי עמוק שאינו ניתן לשינוי. אנחנו האלטרנטיבה. אנחנו צריכים לרכוש מחדש את אמונו של הציבור, אחרי שהמפלגה הפסיקה לתקשר איתו ונדבקה לכל ממשלה, גם לממשלות שהיו זרות לחלוטין לערכיה".