הכול כלול, גם ההשפלה בשדה: דילים לטורקיה ב-375 דולר

ניתוק מגעים מסחריים וצבאיים? הפשטת ישראלים בשדה-התעופה באיסטנבול? כל זה לא מרגש את חברות התיירות, שממשיכות לשווק חבילות נופש לטורקיה ■ למי בדיוק זה מיועד?

יחסי טורקיה-ישראל בשפל היסטורי, וראש ממשלת טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן מנתק מגע עם ישראל - אך חברות התיירות הישראליות אדישות.

בחיפוש פשוט באינטרנט היום (ג'), כמעט שבוע לאחר החרפת משבר ישראל-טורקיה, ניתן למצוא שלל דילים לחופשה בטורקיה בשבועות הקרובים. זאת, על אף שאתמול (ב') עיכבו הטורקים 40 ישראלים בנמל-התעופה באיסטנבול והפשיטו אותם על מנת להשפילם. "כל ישראלי שיגיע לכאן - יושפל", אמר אתמול בכיר בנמל התעופה באיסטנבול.

607-648 דולר - זהו טווח מחירי חבילות נופש שמשווקת חברת גוליבר לאיסטנבול ל-4 לילות. "הכול כלול", כמובן. מדובר במלונות 3-4 כוכבים.

חברת איסתא מציעה דילים זולים יותר - אך באנטליה: 375-405 דולר לחבילת נופש. עם זאת, יש לציין כי באתר החברה הדילים לטורקיה מוצנעים יותר, ובעמוד הראשי החברה בוחרת להבליט חבילות נופש ליעדים "ידידותיים" יותר, כגון רודוס, אתונה, בורגס וכרתים.

ואלה לא החברות היחידות; אתרים רבים ברשת ממשיכים להציע חבילות נופש בטורקיה במחירי ריצפה, כמו למשל אתר "בליק" או "השטיח המעופף", שמציעים חבילות לאנטליה אפילו ב-399 דולר.

כתבות אחרונות בנושא משבר ישראל-טורקיה:

טורקיה מאיימת בתקיפת קפריסין אם נובל ודלק יקדחו ב'בלוק 12'; יוון באיום נגדי: "נחושים להגן על הקידוח"

ארדואן הודיע: "מקפיאים את הסכמי הסחר עם ישראל"

בכיר טורקי: "כל ישראלי שיגיע לכאן - יושפל"

בכירים ישראלים: "טורקיה החליטה להתנתק מישראל"

40 ישראלים נחקרו בטורקיה: "הפשיטו אותנו"

ד"ר אלון ליאל: "הטורקים זועמים והצעדים שלהם יהיו חריפים"