הראל ויזל: "פוקס הום תגיע לאיזון תקציבי ב-2011"

מנכ"ל ומבעלי רשת פוקס חונך השבוע 4 חנויות של פוקס הום, ורשת כלי הבית מונה כעת 16 סניפים ■ בשוק מעריכים כי פוקס הום תסגור את 2011 עם מכירות בהיקף של כ-50 מיליון שקל

קבוצת פוקס מאיצה את התפתחותה של רשת כלי הבית פוקס הום. בשבוע האחרון חנכה הרשת 4 סניפים חדשים בקניון רמות בירושלים, בקריון, במתחם מיקס בחדרה ובקריית-שמונה. בתוך שנה מאז הושקה הרשת היא מונה 16 סניפים, 6 יותר מתוכנית ההתפתחות הראשונית.

בדצמבר 2011 תפתח הרשת סניף נוסף בקניון רמת-אביב, ועד לסוף 2013, תמנה הרשת 30 סניפים. סניפים נוספים ייפתחו, בין היתר, בקניון איילון ברמת-גן, בהרצליה, בדיזנגוף סנטר בתל-אביב, בירושלים ובמתחם G עפולה.

"אנחנו מזהים שאנשים אוהבים את הקונספט, וכשיש הזדמנויות כאלה או אחרות בנדל"ן - אנחנו מנצלים אותן", אומר הראל ויזל, מנכ"ל ומבעלי פוקס.

הרשת שכרה באחרונה את בני הזוג עדן הראל ועודד מנשה כפרזנטורים, ובימים אלה עלתה לאוויר עם קמפיין חדש בהשקעה של 2 מיליון שקל.

פוקס הום כבר הצהירה כי תגיע בשנת 2013 למחזור מכירות של 130 מיליון שקל. בשוק מעריכים כי הרשת תסיים את השנה הנוכחית עם מכירות של כ-50 מיליון שקל, כפי הנראה מעבר לתוכנית העסקית.

- מי המתחרה הקשה שלכם, ובמי פגעתם?

"כל השוק הוא מתחרה, כל אחד בתחום מסוים, אם זה איקאה, דומו, ורדינון, גולף אנד קו. אני לא חושב שפגענו במישהו אחד. אני חושב שבגלל חוויית הקנייה שאנחנו מציגים, אנחנו מצליחים לקחת מכולם".

עד כה השקיעה פוקס 25-30 מיליון שקל בהקמת הרשת, וסכום זה צפוי לגדול על-פי הערכות ל-45 מיליון שקל. לגבי נתונים אלה אומר ויזל: "הרשת אמורה הייתה להיות מאוזנת ב-2011, ואני מאמין שהיא תהיה".

- תפתח יותר מ-30 סניפים?

"כרגע התוכנית להגיע בסוף 2013 ל-30 חנויות. בל נשכח שאלה חנויות של 500 מ"ר, אלה לא דוכנים".