ד"ר יואב ספיר ימונה לסנגור הציבורי הארצי

ספיר, סגנה של הסנגורית הציבורית עו"ד ענבל רובינשטיין, גבר על המתמודדים האחרים, בהם ד"ר דליה חלק, עו"ד יונה חייר, עו"ד אבי אודיז, עו"ד יורם סגי-זקס ועו"ד דרור ארד-איילון

‎‎ד"ר יואב ספיר ימונה לסנגור הציבורי הארצי עם פרישתה של עו"ד ענבל רובינשטיין בחודשים הקרובים - כך החליטה אתמול (ד') פה-אחד ועדת הסנגוריה הציבורית, שבראשה עומד שר המשפטים יעקב נאמן, ועמו מנכ"ל משרד המשפטים ד"ר גיא רוטקופף, פרופ' דוד ליבאי, השופטת בדימוס דליה דורנר, עו"ד ז'ק חן ופרופ' רון שפירא.

ספיר, סגנה של רובינשטיין, גבר על המתמודדים האחרים, בהם ד"ר דליה חלק, עו"ד יונה חייר, עו"ד אבי אודיז, עו"ד יורם סגי-זקס ועו"ד דרור ארד-איילון.

‏ספיר, בן 41, עשה את עבודת הדוקטורט של באוניברסיטת הרווארד בנושא הזכות לייצוג בהליכים פליליים, והוא מלמד דיני עונשין וסדר דין פלילי באוניברסיטאות תל אביב ובר-אילן. בשנים האחרונות ניהל את מחלקת תיקי בית המשפט העליון בסנגוריה הציבורית.

"ברצוני להודות לחברי הוועדה על שנתנו בי את אמונם", אמר אתמול ספיר. "הסנגוריה הציבורית היא מפעל חיים עבורי, ואני מאמין שיש לה תפקיד מכריע בהשגת צדק משפטי וצדק חברתי".