אופנהיימר על פאנדטק: "עשויה להיהפך למובילה בתחומה"

באופנהיימר מציינים כי הצעת הרכש של GTCR לפאנדטק "עשוייה לקדם את החברה לכיווני צמיחה חדשים" ■ "הצעת הרכש קרובה יותר לשווי ההוגן של המנייה"

בבית ההשקעות אופנהיימר פרסמו היום (ה') סקירה על חברת פאנדטק , השייכת לקבוצת אידיבי של נוחי דנקנר ומנוהלת על ידי ראובן בן מנחם, על רקע הצעת הרכש של GTCR (קרן פרייווט אקוויטי) לחברה. באופנהיימר מציינים כי "הצעת הרכש קרובה יותר לשווי ההוגן של המנייה, ועשויה להטיב עם פעילות החברה בצורה טובה יותר יחסית למיזוג עם S1, שנתקל בקשיים".

במסגרת הצעת הרכש, נזכיר, תרכוש GTCR את מניות פאנדטק במחיר של 23.33 דולר למניה, המשקף פרמיה של כ-33% על מחיר הסגירה של המניה אמש בוול סטריט (לפי שווי של כ-388 מיליון דולר לפאנדטק). (הצעת הרכש - לכתבה המלאה)

"הצעת הרכש עשוייה לקדם את החברה הישראלית לכיווני צמיחה חדשים", כתבו כלכלני אופנהיימר בסקירה. "היא עשויה להפוך את החברה הממוזגת לשחקנית מובילה בתחום התוכנה הפיננסית". עוד טענו באופנהיימר כי במשך שנים טענו כי החברה "מהווה יעד אטרקטיבי במיוחד לרכישה".

בכוונת GTCR למזג את פאנדטק עם bankServ, אחת מחברות הפורטפוליו שלה, ובכך ליצור מובילה עולמית בתחום של שירותי תוכנה למוסדות וגופים פיננסיים. במידה ותושלם העסקה צפויה כלל תעשיות לקבל בתמורה למניות פאנדטק שבבעלותה סך של כ-205 מיליון דולר ולרשום רווח של כ-412 מיליון שקל. הרווח יושפע, בין היתר, משער הדולר ומההון העצמי של פאנדטק במועד השלמת העסקה.