צרות לענבל אור: מיינרום מאיימת לפוצץ המיזוג עם אור סיטי

במיינרום דורשים מאור סיטי נדל"ן, שבשליטת אור, להודיע על עמידה בהתחייבות באשר למיזוג החברות - עד יום א' הקרוב ■ אם לא, "שומרים הזכות לנקוט בכל הליך שנמצא לנכון"

חברת מיינרום מדווחת הערב (ה') לבורסה בת"א כי היא ובעלי השליטה בה פנו לחברת אור סיטי נדל"ן אשר בשליטת ענבל אור, במכתב בו מאשימים כי "פעולותיה ומחדליה של ענבל אור הם שמונעים את השלמת העסקה" למיזוג החברות - במסגרתו עתידה הייתה סיטי נדל"ן להיכנס לתוך השלד הבורסאי של מיינרום.

יש להזכיר כי ב-30 באוגוסט 2011 דיווחה מיינרום כי המיזוג בשתי החברות לא יתבצע כמתוכנן, "בעקבות התמשכות הליכי הכנת מסמכי העסקה". בעקבות כך, עדכנה החברה כי "לא יהיה ניתן להשלים את ההתקשורת עד התאריך שסוכם".

במסגרת ההודעה נמסר כי הם רואים באור סיטי נדל"ן אחראית "לכלל הנזקים שנגרמו ויגרמו להם כתוצאה מכך והם שומרים לעצמם את הזכות לנקוט כנגד חברת אור סיטי נדל"ן בכלל וכנגד הגברת אור בפרט... בכל הליך משפטי כפי שימצאו לנכון".

לפי העסקה שהתגבשה בחודש מארס השנה, אור הייתה אמורה למכור את מלוא מניות אור סיטי נדל"ן למיינרום ותקבל 90% ממניות מיינרום ואילו בעלי השליטה הקיימים - אביחי סטולרו, לוגי בר לחי וארסג נדל"ן - ימכרו את החזקותיהם בחברה ולמעשה יותירו אותה לאור. באמצעות עסקה זו התכוננה אור להיכנס לבורסה בת"א ולמעשה המשקיעים יוכלו לסחור במניות אור סיטי נדל"ן דרך מיינרום.

על פי הודעת מיינרום, על אור סיטי נדל"ן וענבל אור להשיב למכתב עד ה-18 לספטמבר 2011, בשעה 16:00, באשר לכוונתם לעמוד בהתחייבויות במסגרת ההסכם. במידה ולא יעשו כן, חברת מיינרום תראה עצמה "חופשית לנקוט בכל פעולה בקשר עם החברה", כולל מכירת השליטה במיינרום לצד שלישי אחר.