גיבור חדש בפייסבוק: אינידיאנה ג'ונס במשחק ההרפתקאות של זינגה

שיתוף-פעולה עם חברת ההפקה של ג'ורג' לוקאס מביא לפייסבוק את אחד הגיבורים האהובים ביותר ממסך הקולנוע ■ וגם: איזה משחק עקף את פארמוויל בפייסבוק?

התגעגעתם לאינדי? אחרי שוברי קופות ומספר משחקי מחשב מצליחים מגיע הדור הבא, והפעם לפייסבוק שלכם. ענקית המשחקים זינגה הכריזה במהלך סוף השבוע על שיתוף-פעולה חדש בינה ובין חברת ההפקות של ג'ורג' לוקאס האחראית על סדרת הסרטים "אינדיאנה ג'ונס", Lucas Film.

במסגרת שיתוף-הפעולה תושק, במהלך חודש אוקטובר, גירסה ייעודית למשחקי ההרפתקאות של זינגה, Advnture World, כשהגיבור המרכזי יהיה לא אחר מאשר אינדיאנה ג'ונס. במשחק יהיה עליכם לצאת למסעות בג'ונגלים ולפתור תעלומות על-ידי מציאת אוצרות ורמזים.

indiana_jones_facebook
 indiana_jones_facebook

בניגוד למפתחות משחקים אחרות המתחרות בזינגה ברשתות החברתיות, לזינגה אין משחקים הנושאים שמות של מותגים מפורסמים כדוגמת פיפ"א של EA. לכן זינגה החלה ליצור שיתופי-פעולה עם דמויות מפורסמות וסלבריטאים, כגון ליידי גאגא שמקדמת את האלבומים שלה בפארמוויל, וכעת גם דמותו של הריסון פורד, "אינדיאנה ג'ונס", במשחק החדש.

פארמוויל? מה זה?

לטובת מי שלא מעודכן במספרים, נספר כי לזינגה יש כיום כ-270 מיליון משתמשים פעילים בחודש. אחד המשחקים המפורסמים ביותר של זינגה, ולמעשה זה ששם אותה בראש רשימת מפתחות המשחקים לפייסבוק, היה פארמוויל (Farmville) - משחק בו הגולשים בפייסבוק מטפחים ומפתחים לעצמם חווה חקלאית, מחליפים ביניהם מתנות וממשיכים להגדיל את שטח החווה שלהם.

במשך תקופה ארוכה פארמוויל היה המשחק הפופולרי ביותר בפייסבוק (למעלה מ-35 מיליון שחקנים פעילים בחודש), עד שירד מראש הרשימה לטובת משחק אחר של זינגה - Cityville. אך לאחרונה הגיע בחור חדש לשכונה, ממפתחת משחקים מתחרה (EA), שהביא לפייסבוק את אחד המשחקים המפורסמים והפופולריים ביותר עבור המחשבים האישיים, הרבה לפני לידתה של פייסבוק.

לפני כחודש השיקה חברת EA את ה- SIMS, המשחק בו כל שחקן מנהל לעצמו חיים וירטואליים בעולם בו יש 'סימים' אחרים, ובתוך שבועות ספורים המשחק טיפס לשלישיית הפופולריים ביותר בפייסבוק, תוך שהוא עוקף פארמוויל, ועוד שני משחקים פופולריים נוספים של זינגה: Empires&Allies ו- טקסס הולד'ם פוקר.

נכון להיום זינגה עדיין במקום הראשון עם למעלה מ-74 מיליון שחקנים פעילים בחודש במשחק Cityville, ובמקום השלישי נמצאים ה-SIMS של EA, עם למעלה מ-48 מיליון שחקנים פעילים בחודש.