ענבל אור: אם לא מיינרום - נמצא חלופות להיכנס לבורסה

ניסיונה של ענבל אור להחדיר את טרנד קבוצות הרכישה לבורסה נקלע לקשיים: מחלוקת עם השלד הבורסאי מיינרום, שנמצאת כרגע בטיפול משפטי

אחרי חודשים ארוכים של מו"מ, ניסיונה של ענבל אור להחדיר את טרנד קבוצות הרכישה לבורסה נקלע לקשיים. בשלב זה תכניותיה של אור להכניס לבורסה את פעילות חברת אור סיטי נדל"ן שלה באמצעות רכישת השליטה בשלד הבורסאי מיינרום עלה על שרטון.

כפי שדווח ב"גלובס" בסוף השבוע, מיינרום, שבשליטת אביחי סטולרו, רוני יצחקי ויהודה סייג עדכנה ביום חמישי בערב כי אור טרם העבירה את המסמכים הנדרשים לאישור העסקה, ובשל כך, הם רואים עצמם חופשיים לנקוט בכל פעולה עם מיינרום.

במיינרום ציינו כי "פעולותיו ומחדליו של המשקיע (ענבל אור ואור סיטי נדל"ן, א.ל.) הם שמונעים את השלמת העסקה וכי החברה ובעלי השליטה יראו במשקיע אחראי לכל הנזקים שנגרמו ויגרמו להם כתוצאה מכך והם שומרים לעצמם את הזכות לנקוט כנגד חברת אור סיטי נדל"ן בכלל וכנגד הגברת אור בפרט, וכנגד כל מי מטעמן, בכל הליך משפטי כפי שימצאו לנכון".

מאור סיטי נמסר בתגובה כי "אור סיטי חולקת על העמדה ועל הטענה של מיינרום ושל המוכרים. אור סיטי העבירה את כל שנדרש ממנה ובמועד. מיינרום היא זו שהודיעה, באופן חד צדדי, כי לא תעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו בהסכם להשלמת העסקה דהיינו, 30.9.2011 ולפיכך הנושא נמצא כרגע בטיפול משפטי".

אור אמרה כי "אנחנו העברנו את כל הדוחות הכספיים ועמדנו בלוחות הזמנים. עורכי הדין של הצדדים נמצאים במגעים, ואני מאמינה שמה שצריך לקרות יקרה. אם העסקה הזו לא תצא לפועל, נבחן חלופות נוספות להיכנס לבורסה".

בחודש מארס האחרון חתמה אור סיטי על הסכם לרכישה, בדרך של הקצאת מניות, של השלד הבורסאי מיינרום, המאכלס כיום פעילות בתחום ההובלה הימית של מכולות ברומניה.
הדיווח לבורסה בנושא לא חשף את היקף ההכנסות של אור סיטי, אך גילה כי החברה מעורבת ב-16 פרויקטים לבניית כאלף יחידות דיור בת"א, ר"ג וגבעתיים.

במסגרת העסקה, בעלי השליטה במיינרום תכננו לרכוש את הפעילות הקיימת של החברה. מאז ההודעה הראשונה בעניין ועד כה צנחה מניית מיינרום בכ-60% ושווי החברה עומד היום על כ-12 מיליון שקל.