300 מיליון ליש"ט על רכש? לא מספיק

החיים הקשים של רוברטו מנצ'יני: מאמן מנצ'סטר סיטי, הקבוצה הכי בזבזנית בעולם בשלוש השנים האחרונות, התלונן אחרי התיקו בפולהאם שהסגל שלו קצר מדי

מנצ'סטר סיטי השקיעה בשלוש השנים האחרונות יותר מ-300 מיליון ליש"ט ברכישת שחקנים חדשים, בחסות נסיכי הנפט מאבו-דאבי השולטים על הקבוצה. אבל הסכום הזה לא מנע מרוברטו מנצ'יני, מנג'ר הקבוצה, להתלונן אתמול (א'), אחרי איבוד הנקודות הראשון של המועדון העונה בפרמיירליג (תיקו 2-2 בפולהאם), על הסגל הדליל שלו.

"אין לי מספיק שחקנים כרגע, יש לי מחליפים רק בעמדות המגינים והחלוצים", אמר המאמן האיטלקי. "יש לי כרגע רק שני שחקני קישור, בגלל שנייג'ל דה יונג וג'יימס מילנר פצועים".

מי הם אותם שחקני קישור שכן נמצאים כרגע ברשותו של מנצ'יני ועלו אתמול בהרכב? יא-יא טורה, שנרכש מברצלונה עבור כ-27 מיליון ליש"ט, ומרוויח 200 אלף ליש"ט בכל שבוע; וגארת' בארי, קשר נבחרת אנגליה, שנקנה עבור 12 מיליון ליש"ט ומרוויח כ-100 אלף ליש"ט בשבוע. אכן קשים הם חייו של מנצ'יני.

אחרי חמישה מחזורי פרמיירליג, מדורגת סיטי במקום השני בליגה עם 13 נקודות. יריבתה העירונית, מנצ'סטר יונייטד, מקדימה אותה במקום הראשון עם 15 נקודות.