נייס תרכוש את חברת Fizzback בהיקף של 80 מיליון דולר

Fizzback היא ספקית גלובלית של פתרונות VoC ■ העסקה צפויה להסגר בתחילת הרבעון הרביעי של שנת 2011 ■ בשנת 2012, העסקה צפויה להוסיף כ-20 מיליון דולר להכנסות נייס על בסיס Non-GAAP

נייס דיווחה היום (ב') כי חתמה על הסכם לרכישת חברת Fizzback; לאחר הרכישה תציג נייס פיתרון מקיף לניהול חוויית הלקוח (CEM) עם שילוב הפתרון המאפשר קבלת "קול הלקוח" בזמן אמת. Fizzback היא ספקית גלובלית של פתרונות VoC ומעניקה פתרונות לקבלת משוב בזמן אמיתי מהלקוח.

במסגרת תנאי ההסכם, נייס תרכוש את Fizzback בעסקת מזומן בסך של כ-80 מיליון דולר. העסקה צפויה להסגר בתחילת הרבעון הרביעי של שנת 2011, ולהביא לדילול של 2 עד 3 סנט ברווח למניה Non-GAAP בדילול מלא ברבעון זה.

בשנת 2012, העסקה צפויה להוסיף לנייס כ-20 מיליון דולר להכנסות על בסיס Non-GAAP, להביא לדילול קל ברווח למניה בדילול מלא על בסיס Non-GAAP, ולהפוך לרווחית בתוך ארבעה רבעונים מסגירת הרכישה.

מהחברה נמסר כי הפתרון במודל ה-SaaS של Fizzback הוא פתרון תפעולי לקבלת VoC בזמן אמיתי. הפתרון שולח ללקוחות בקשות למשוב המתייחסות לאינטראקציה ספציפית או עסקה המתבצעת וזאת באמצעות טלפון נייד, אינטרנט או מדיה חברתית. המשוב מנותח על ידי המערכת בזמן אמת לקביעת המענה הרלוונטי ולביצוע דיאלוג אוטומטי עם הלקוח בשפה טבעית ולא בצורת סקר.

זאבי ברגמן, נשיא ומנכ"ל החברה אמר כי "האימוץ של פתרונות ניהול חוויית לקוח והביקוש להם, בכל רמות הארגון, כולל שיווק, כספים ותפעול, נמצאים במגמת עלייה. עם צירופה של Fizzback תרחיב נייס את יכולתה להשפיע על האינטראקציה עם הלקוחות תוך הצגת פתרון ניהול חווית הלקוח המקיף ביותר. בכך, אנו מאפשרים ללקוחותינו לאסוף, להבין ולמנף ביעילות גבוהה יותר את "קול הלקוח" כאבן היסוד של אסטרטגיית ניהול חווית לקוח כלל ארגונית".

רוב קיב, מנכ"ל Fizzback אמר: "אנו גאים בגידול המהיר ובשיעור הגבוה של אימוץ המוצר. אנו מצפים לשלב יכולות אלה עם פתרונות הניתוח הרב ערוציים בזמן אמת של נייס כדי שנוכל להעניק ללקוחות Fizzback ונייס גישה ליכולות נרחבות יותר עם פתרון VoC שלם יותר".