הסטארט-אפ MyHeritage קונה חברה למתן שירותי אחסון

המהלך יאפשר למתשמשים לשמור את אילן היוחסין במחשב ענן ולגשת אליהם מכל מחשב בעל חיבור לאינטרנט ■ מדובר ברכישה האחרונה בסדרה של רכישות שביצעה החברה בתקופה האחרונה

הסטארט-אפ הישראלי MyHeritage ממשיך במסע הקניות שלו. היום (ג') הודיעה החברה, המפעילה את הרשת החברתית-משפחתית הגדולה בעולם, כי היא רכשה את החברה בת השנה BackupMyTree, המאפשרת לבצע גיבוי מבוסס ענן של נתוני מידע על אילן יוחסין משפחתי. פרטי העסקה לא נמסרו בהודעה שהוציאה MyHeritage.

העסקה מהווה את הרכישה שישית של הסטארט-אפ הישראלי ומבססת את הדומיננטיות שמנסה החברה להשיג בתחום בו היא פועלת על ידי הוספת טכנולוגיות, חדשנות ושירותים נוספים לחברה.

השירות של BackupMyTree האמריקנית מאפשר לגבות את נתוני עץ המשפחה על גבי ענן ולקבל גישה אליהם מכל מקום. על פי אתר החברה, השירות מאפשר לבצע גיבויים אוטומטיים, כולל יכולת לשחזר גרסאות קודמות של הנתונים ותמיכה בפורמטים שונים של נתונים. השירות מאחסן למעלה מ-9 טרהבייט של נתונים. ב-MyHeritage הבהירו כי ימשיכו להפעיל את השירות כרגיל ובחינם.

"בתור היעד המוביל בעולם למשפחות לחקור את ההיסטוריה שלהם, לשתף זיכרונות ולשמור על קשר, אנחנו מבינים את הערך העצום של הלקוחות שלנו בהגנה ובשמירה על נתוני העץ המשפחתי שלהם", אמר מנכ"ל MyHeritage, גלעד יפה.

חברת BackupMyTree היא הרכישה השנייה שמבצעת MyHeritage מידיו של היזם הסדרתי קליף שו, לאחר שרכשה ב-2007 את Pearl Street Software. לאחרונה רכשה החברה הישראלית את OSN הגרמנית, Bliscy.pl הפולנית ו-ZOOOF ההולנדית.