זבנג וגמרנו: אינטר פיטרה את המאמן אחרי 5 משחקים בתפקיד

הקבוצה האיטלקית סיימה את ההתקשרות עם ג'יאן פיירו גספריני, שלא הצליח לנצח אפילו פעם אחת מאז מונה למנג'ר לפני שלושה חודשים ■ מוראטי: "הוא איבד שליטה"

ג'יאן פיירו גספריני פוטר היום (ד') מאינטר האיטלקית, אחרי חמישה משחקים בלבד בתפקיד המאמן. זאת לאחר ש"הנראזורי" הושפלו אתמול (ג') כשהפסידו 3-1 במשחק ליגה לעולה החדשה נובארה, תוצאה שהצטרפה לתיקו 0-0 משמים עם רומא, הפסד 2-1 למילאן ב"סופרקאפ" האיטלקי, הפסד 4-3 לפלארמו במשחק הפתיחה של הסרייה A, והפסד 1-0 לטרבזונספור הטורקית בליגת האלופות.

המינוי של גספריני לפני שלושה חודשים העלה הרבה תהיות. המנג'ר בן ה-53 לא הביא איתו ניסיון רב לתפקיד (אימן ארבע עונות בלבד בסרייה A), והישג השיא שלו היה כשסיים במקום החמישי בליגה עם גנואה. אתמול, אחרי ההפסד המביש לנובארה, אמר נשיא אינטר, מאסימו מוראטי: "הוא איבד שליטה על הקבוצה".

זהו המאמן השלישי שעוזב את אינטר בתוך שנה. את העונה הקודמת החל בתפקיד רפא בניטז, שהחליף את ז'וזה מוריניו, לאחר שהאחרון עבר לריאל מדריד מיד לאחר שהצעיד את המועדון לזכייה בטרבל. בניטז עזב באמצע העונה, והוחלף על-ידי לאונרדו, שבקיץ עבר לכסף גדול שהציעו לו בפריס סן-ז'רמן.

מי שיחליף את גספריני בתפקיד הוא קלאודיו ראניירי.