אפליקציות של קונדואיט יופיעו בתוצאות החיפוש ב-Bing

שת"פ של קונדואיט הישראלית עם מיקרוסופט יסייע בהגדלת חשיפת הגולשים לאפליקציות של החברה: "אין פה משהו פיננסי, זה חלק מהעסקה עם מיקרוסופט והצרכנים מרוויחים מזה"

חברת קונדואיט הישראלית הודיעה היום (ד') על שיתוף פעולה עם מיקרוסופט, במסגרתו אפליקציות מתוך ה-Conduit App Marketplace יופיעו בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש Bing. המטרה בשילוב אפליקציות של קונדואיט במנוע החיפוש יסייע בהגדלת חשיפת הגולשים לאפליקציות שפותחו באמצעות קונדואיט.

השילוב של האפליקציות של קונדואיט בתוך בינג, יאפשרו למשל להפעיל משחקים ישר ממנוע החיפוש. לדוגמא, כאשר גולש יחפש אחר הביטוי "Groupon ", מנוע החיפוש יחזיר גם את תוצאות החיפוש ויחד איתן תופיע גם האפליקציה הרשמית של גרופון שנבנתה באמצעות כלי קונדואיט. חנות האפליקציות של קונדואיט קיימת כבר כשנה וחצי ויש בה כמה אלפי אפליקציות.

"אין פה משהו פיננסי, זה חלק מהעסקה עם מיקרוסופט והצרכנים מרוויחים מזה", אומר יוחי לוי, סמנכ"ל השיווק בקונדואיט.

"בינג מסייע לאנשים לבצע החלטות מהירות ומושכלות יותר, על-ידי אספקה של מידע ושירותים להשלמת המשימות העומדות בפניהם", אומר כריס נלסון, דירקטור בכיר לשיתופי פעולה בבינג. "השילוב של אפליקציות מבית קונדואיט בבינג היא דרך נוספת בה אנו מספקים לאנשים מידע רלוונטי שהופך את החיים לפשוטים יותר".