מג'יסטו הישראלית מוטמעת בעריכת הווידיאו של של יו-טיוב

הסטארט-אפ הישראלי לעריכת וידיאו אוטומטי, שרק לפני יומיים גייס כ-5.5 מיליון דולר, הכריז רשמית על שיתוף פעולה עם אתר שיתוף הווידיאו יו-טיוב

סטארט-אפ ישראלי מגיע להישגים מרשימים: חברת הסטארט-אפ Magisto (מג'יסטו) הטמיעה את טכנולוגיית עריכת הסרטים שלה בשירות עריכת הסרטים של יו-טיוב, והיא זמינה לכלל הגולשים החל מאמש (ד').

למי שלא מכיר, מג'יסטו היא אפליקציית דפדפן לעריכת סרטוני וידיאו באופן אוטומטי. הרעיון מאחורי המיזם, שהוקם ב-2009 על ידי ד"ר אורן בוימן וד"ר אלכס אב-אחא, הוא לגרום לנו לרצות לשתף יותר סרטוני וידיאו ברשת. מג'יסטו עורכת סרטונים בצורה חכמה ואוטומטית כך שסרטונים ארוכים ומשעממים הופכים בלחיצת כפתור לסרטונים קצרים, קצביים ומעניינים הרבה יותר.

בבלוג הרשמי של מג'יסטו נכתב כי: "יו-טיוב עושה כל שביכולתה להפוך את יצירת סרטוני הווידיאו לפשוטים ונגישים ככל שניתן עבור גולשיה, ואנחנו נרגשים להיות חלק מזה מעכשיו. כשבכל דקה מועלות למעלה מ-48 שעות וידיאו ליו-טיוב, קשה מאוד להתבלט. מג'יסטו זמינה מעכשיו כדי לעזור לכם להתבלט".

כבר מאמש ניתן לראות כי מג'יסטו זמינה לשימוש בעמוד עריכת הסרטונים של יו-טיוב, You-Tube Create. נזכיר שרק לפני כיומיים סיימה מג'יסטו סבב גיוס שני שאותו הוביל המליארדר הסיני, לי קא-שינג, ביחד עם קרן מגמה שהצליחו לגייס סכום של 5.5 מיליון דולר.

בנוסף, לצד מג'יסטו הישראלית, יו-טיוב הכריזה על שיתוף פעולה עם סטארט-אפ נוסף - Vlix, לפלטפורמת עריכת הסרטונים שלה. Vlix מאפשרת עריכה מתקדמת יותר באמצעות הכנסת אפקטים שונים לסרטוני הווידיאו.

במקביל, יו-טיוב הוסיפה גם אפשרות עריכה נוספת ומעניינת מאוד לכלי עריכת הווידיאו שלה: המרת סרטונים מדו-ממד לתלת-ממד. הפיצ'ר החדש זמין בגרסת בטא ניסיונית, כך הכריזה יו-טיוב בבלוג הרשמי שלה, ולאחר ההמרה לתלת-מימד ניתן יהיה לצפות בסרטונים הללו באמצעות משקפיים פסיביות (כחול-אדום).