עוד גיוס: טל רביב מצטרף למשרד הפרסום יהושע TBWA

‎‎רביב, אחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בתעשייה, עבד ב-12 השנים האחרונות במשרד הפרסום מקאן אריקסון‏

‎‎נמשכות ההפתעות מבית רמי יהושע: טל רביב, מי שכיהן כסמנכ"ל הקריאייטיב במשרד הפרסום מקאן אריקסון, ונחשב לאחד הטאלנטים הבולטים בענף עובר למשרד הפרסום יהושע ‏TBWA‏. כך נודע ל"גלובס". רביב עבד במקאן אריקסון 12 שנה עוד מתקופת כהונתו של אילן שילוח כמנכ"ל.

‏למעשה, רביב היה חלק מקבוצת הצעירים שכללה את שירה מרגלית, אורן פרנק, אלון זייפרט, אייל לינור ועוד, אשר הקיפה את שילוח, והוא היחיד שעוד נשאר במשרד. בעבר הוא גם עבד במשך 10 שנים במשרד הפרסום טמיר-כהן.

‏‏כידוע, לפני שלוש שנים התמנתה איריס בק לתפקיד מנכ"ל המשרד, ורביב אמנם נשאר במשרד, אך עם זמן תפקידיו הוגדרו מחדש.

‏ההצטרפות של רביב היא שלב נוסף ברה-ארגון שעורך יהושע במשרד. כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", מנכ"לית טבעול ישראל, עינת יוזנט-רביד, מצטרפת למשרד והיא תשמש בתפקיד מנכ"לית המשרד. יוזנט-רביד עבדה בעבר בענף הפרסום והיא נחשבת לאשת שיווק מנוסה.

‏בנוסף, נערכו במשרד מינויים נוספים ביניהם מינויו של דודו דהן, ששימש כמנהל הקריאייטיב של אידאולוג'יק, אשר מונה לסמנכ"ל דיגיטל וחדשנות במשרד; מינויה של שטפי קנופל למנהלת מחלקת ‏COOL‏ ‏HUNTING‏ העוסקת בחיזוי טרנדים שיווקים ודיגיטליים ומינויו של נבו כרמי, איש המדיה המוערך של המשרד, לתפקיד משנה למנכ"ל האחראי על תחום המדיה והניו-מדיה.

‏רביב מסר בתגובה: "במשך 12 שנים מופלאות מקאן אריקסון היה הבית שלי והאנשים פה היו המשפחה שלי. העובדה הזניחה שאני לא עובד שם יותר לא תשנה שום דבר בעניין. אני רוצה להודות לאילן שילוח על הפרגון המקצועי, על האהבה ועל זה שאפשר לי להיות מי שאני. אפשר לומר בוודאות כי אלמלא אילן הייתי עדיין תקוע בג'וב הקודם שלי במעבדה לחקר הלימפוציטים ליד מכון ויצמן".