מגיב מהר לאיום החרם: מנכ"ל שטראוס נפגש עם המוחים

ציון בלס נפגש בשעות הצהריים עם מובילי חרם הקוטג', על רקע הקריאה להחרים את שטראוס, אסם ויוניליוור אם לא יוזילו את מוצריהן באופן מיידי

תגובה מהירה של שטראוס לקריאות היום (ב') להחרימה: מנכ"ל שטראוס ישראל, ציון בלס, נפגש בשעות הצהריים עם מובילי חרם הקוטג' לשיחה אישית.

הבוקר נחשף ב"גלובס" כי יוזמי המחאה, בשיתוף אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב, שלחו מכתבים להנהלות שטראוס, אסם ויוניליוור עם דרישה ברורה: הורדת מחירים מיידית - או מחאה צרכנית כנגדן.

צעד זה מגיע לאחר שתנובה הודיעה השבוע כי היא תוזיל את מחירי מוצרי החלב הבסיסיים, וזאת למרות שהן מובילי חרם הקוטג' והן אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב הודיעו כי הם לא מסתפקים בצעדיה של תנובה ודורשים ממנה להוריד מחירים לכלל מוצריה.

"חשוב לזכור שהחרם הזה יהיה בנוסף לחרם על תנובה", אומר ל"גלובס" איציק אלרוב, ממובילי המחאה. "אנחנו כרגע מבקשים מאסם, שטראוס ותלמה להוזיל מוצרים באופן קבוע. אנו מבקשים מאסם להוזיל מוצרים ובמיוחד את מוצר הדגל שלה - מטרנה".

אלרוב ציין בשיחה עם "גלובס" כי יוזמי חרם הקוטג' דורשים הוזלה של 30% על כל מוצרי המזון של 3 החברות.

ציון בלס, מנכ"ל שטראוס ישראל, מסר לאחר הפגישה: "נפגשנו עם ראשי מחאת המזון. המפגש היה חשוב ומשמעותי, ואני מאמין שפתחנו ערוץ הידברות משמעותי".