בעלי השליטה באולימפיה מכרו מקבץ דיור בפתח-תקווה ב-40 מ' ש'

הרוכשת היא משפחת חרפי מצרפת ■ בעלי השליטה מוכרים 116 יח"ד מוגן בפתח-תקווה, כולל מועדון דיירים בשטח של 150 מ"ר ו-76 חניות בחניון תת-קרקעי

ערב הסדר חוב באולימפיה , הנמצאת בשליטת קארל פרנץ, אוסקר כצנלסון, אלכס גור וחיים גוטרמן, בעלי השליטה בחברת הנדל"ן חתמו באופן אישי על הסכם למכירת 116 יח"ד מוגן בפתח תקווה תמורת 40 מיליון שקל.‏ הרוכשת היא משפחת חרפי מצרפת שנציגה בארץ הוא עו"ד פטריק בן זמרה.

מקבץ הדיור ממוקם ברחוב המכבים בפ"ת וכולל שני בניינים בני ארבע קומות מעל קומת קרקע בשטח כולל של 5,424 מ"ר.‏ העסקה כוללת גם מועדון דיירים בשטח של 150 מ"ר ו-76 חניות בחניון תת קרקעי. הבניינים משמשים כמקבץ דיור להשכרה ממשלתית של 116 יח"ד בהיתר, 58 יח"ד בכל בניין (48 יח"ד בנות חדר ו10 יח"ד בנות שני חדרים).

העסקה בוצעה ע"י משרד התיווך "אנה נכסים" בניהולו של קובי אזולאי והמתווכת אור ציון ואת אולימפיה יצג בעסקה עו"ד רן הירש.‏ אולימפיה פועלת בתחום הייזום והנדל"ן המניב בארץ, ובמזרח אירופה. החברה נפגעה קשה מהמשבר במזרח אירופה, ובמיוחד באוקראינה, שם יש לה כמה פרויקטים יזמיים.

בשיא הבועה של טרם משבר האשראי העולמי נסחרה החברה בשווי של 560 מיליון שקל, אך היום לפי שווי של 8 מיליון שקל בלבד. את מחצית 2011 סיכמה אולימפיה בהפסד של 2 מיליון שקל, כשאת דוחותיה מלווה הערת "עסק חי" ומאז היא מנהלת מו"מ להסדר חוב או הכנסת משקיע חדש.‏ העסקה לא נעשית במסגרת החברה הציבורית, אלא כאמור ע"י בעלי השליטה בחברה, המחזיקים בנכס באופן פרטי.‏