אורנג': אלפי לקוחות קיבלו חשבוניות שגויות עקב תקלה

מדובר בחשבוניות שהונפקו ללקוחות ב-19 בספטמבר ■ הסיבה להנפקת החשבוניות השגויות: תקלה במערכות ■ אורנג': "לקוחות החברה לא חויבו חיוב יתר"

תקלה במערכות אורנג' הביאה לשיגורן של חשבוניות שגויות לאלפי לקוחות - בהן קיים חוסר תיאום בין הפירוט בחשבון לבין השורה התחתונה לתשלום. המשמעות: הלקוחות לא יכולים לברר את מהות החיובים ולוודא שלא נפלו טעויות בחשבון.

מדובר בחשבוניות שהונפקו ללקוחות ב-19 בספטמבר. היקף הבעיה לא ברור אך מוערך באלפים רבים. באורנג' טוענים כי היקף התקלה מצומצם וכי הסכום לתשלום נכון.

בחברה לא יצאו עד כה בהודעה רשמית ללקוחות, בדיוור ישיר או באמצעים כמו עמוד הפייסבוק, ובפנייה למוקד השירות הוסבר לנו כי "אין בעיה כי הסכום לחיוב הוא הנכון". זאת, למרות שלא ניתן לבחון אותו בהתאם לפירוט השגוי.

באורנג' התקשו להבטיח משלוח חשבונית מתוקנת תחת זו השגויה. במקום זאת, הציעו לנו לקבל משירות הלקוחות "פירוט חינם" אודות מרכיבי החשבונית. בעקבות פניית "גלובס" מבטיחים בחברה לעדכן את הלקוחות בדבר הטעות.

מאורנג' נמסר בתגובה: "לקוחות החברה לא חויבו חיוב יתר. הסכום הסופי המוצג בחשבונית מדויק. טעות תצוגתית בחשבונית, אותה חוו חלק קטן מלקוחותינו, נפלה בשורת פירוט השיחות ואינה משליכה על החיוב. אורנג' מיידעת את הלקוחות הרלוונטיים בנושא באמצעות מכתב יזום".