צפו: HTC בשת"פ עם Beats בסמארטפון עם מסך ענק

HTC השיקה אמש את מכשיר הדגל החדש שלה עם מסך בגודל 4.7 אינץ' ■ עתיד להימכר בישראל בחודשים הקרובים

מותג אוזניות המוזיקה Beats הפך לשם דבר וחברת הסמארטפונים הטיוואנית HTC משתפת איתו פעולה. החברה הודיעה על השקת טלפון חדש בשם Sensation XL, במטרה לייחס לעצמה גם את תחום המוזיקה, בו היא פחות מורגשת, בניגוד לחברות כמו אפל וגוגל שמציעות שירותי מוזיקה ייעודים.

לפני שירותי המוזיקה, גולת הכותרת של המכשיר הוא המסך הסופר ענק - 4.7 אינץ' שאמור להיות עמיד בפני שריטות. מדובר במסך מגע הגדול בהרבה מה-3.5 אינץ' של האייפון 4S וקצת יותר קטן מהמסך בגודל 5.3 אינץ' של הסמסונג גלקסי Note שהוכרז בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית IFA שנערכה לפני כחודש בברלין.

משתמשים שלא הספיקו להתרגל לגודל של מסך הסמסונג גלקסי אס 2 המגיע בגודל 4.3 אינץ', יוכלו לקבל מסך גדול בהרבה, שגם אמור לתת אפקט יותר טוב במרחב המסך שלו ועדיין לספק נוחות שמחזיקים אותו ביד. מצד שני, המשקל של ה-XL טיפה כבד - 162 גרם.

בצד של המוזיקה, HTC מציעה חוויה ייעודית ל-Beats. כאשר לקוח מחבר את האוזניות של החברה המצורפות לערכה, הטלפון מזהה את הדבר ויוצר הגדרות המתאימות לסאונד. HTC החליטה לצרף בגרסה מוגבלת של הטלפון את אוזניות ה-Solo של Beats, המספקות חוויית סאונד טובה בהרבה, מרוב האוזניות שמגיעות בדרך כלל עם טלפונים. עלות אוזניות הסולו עומדת היום בבאג בארץ על 1,000 שקל.

מבחינת נתוני חומרה, המכשיר מגיע עם מעבד במהירות של 1.5 ג'יגה הרץ, 16 ג'יגה זיכרון פנימי ומצלמה בעלת חיישן של 8 מגה פיקסל וצילום וידיאו ברזולוציית HD. מערכת ההפעלה שלו היא אנדרואיד 2.3 (ג'ינגיירבירד). המכשיר אמור לצאת לשוק האירופאי במהלך נובמבר ובחודשים הקרובים הוא מתוכנן להגיע גם לישראל.