יום כיפור: 2,168 ישראלים נפצעו מהתייבשות ותאונות

הפרמדקים של מד"א טיפלו במהלך היום ב-58 מקרי התעלפות עקב הצום, 28 נפגעים נזקקו להחייאה, ו-246 ילדים נפצעו קל כתוצאה מרכיבה על אופניים והחלקה על גלגיליות

גמר חתימה טובה: יום הכיפורים עבר בשקט יחסי, אך עם כמה אירועים חריגים. במהלך החג טיפלו כוחות מד"א ברחבי הארץ ב-2,168 נפגעים כתוצאה מהתייבשות ותאונות רכיבה שונות.

הפרמדקים של מד"א טיפלו במהלך היום ב-58 מקרי התעלפות עקב הצום, 28 נפגעים נזקקו להחייאה, ו-246 ילדים נפצעו קל כתוצאה מרכיבה על אופניים והחלקה על גלגיליות.

בנוסף, אירע במהלך החג רצח ביישוב טמרה שבגליל התחתון. עלי אבו רומי בן 19, תושב המקום נדקר אמש במרכז העיר ונפצע פצעים אנושים. הוא הובהל לבית החולים ושם מאוחר יותר מת מפצעיו. על פי הדיווח הרקע למעשה הוא ככל הנראה סכסוך מתמשך בין שתי חמולות בעיר. כוחות גדולים של משטרה ושל יס"מ הגיעו לעיר על מנת לשמור על הסדר, אך בשעות שלאחר הרצח הוצתו מספר בתים ורכבים בעיר. בעקבות הרצח הוכרזה בטמרה שביתה כללית.

מבית החולים סורוקה בבאר שבע נמסר כי במהלך החג טופלו בחדרי המיון למעלה מ-270 בני אדם, מתוכם 40 על רקע נפילות וחבלות. במרכז היולדות בבית החולים נולדו במהלך החג 30 תינוקות. אחת היולדות היא לילך שושן, שבעלה יוסי שושן נהרג כתוצאה מפגיעת גראד בבאר שבע לפני כחודש וחצי.

בשכונת רוממה בירושלים פרצה דליקה בקומה הרביעית של מבנה מגורים ברחוב קדושת אהרון. שלושה צוותי כיבוי בסיוע מנוף כיבו את הדליקה. לדירה נגרם נזק כבד. בעלי הדירה לא היו נוכחים בשעת הדליקה ונסיבות האירוע נחקרות כעת.

בביתר עלית התקבל דיווח על דליפת גז מצובר תת קרקעי. ניידת חומרים מסוכנים ומיכלית מים הגיעו למקום והוחלט לפנות בניין אחד מיושביו. בהמשך הגיע למקום טכנאי גז שהשתלט על הדליפה. מכבאות ירושלים נמסר כי במהלך החג טיפלו במספר שריפות בשטחים פתוחים. בכל האירועים לא היו נפגעים.