בקהאם ממשיך לתת בראש: הרוויח 18.6 מיליון ד' מספונסרים ב-2010

כך עולה מדוחות רשמיים של החברה המנהלת עבור הכדורגלן האנגלי את הסכמי החסות שלו ■ כהשוואה, ב-2009 הכניס בקהאם 14.6 מיליון דולר ממפרסמים

בגיל 36, כשפסגת הקריירה המקצועית שלו כבר מזמן מאחוריו, דייויד בקהאם ממשיך להיות אחד ממותגי הספורט המובילים בעולם.

מדו"ח שפורסם על-ידי רשם החברות הבריטי, עולה כי חברת Footwork Productions, המנהלת עבור קשר קבוצת ה-MLS לוס אנג'לס גלאקסי את הסכמי החסות שלו, הכניסה ב-2010 סך של 23.9 מיליון דולר, עלייה של 30.6% לעומת 2009.

הכדורגלן האנגלי גרף לכיס בשנה שהסתיימה בדצמבר 2010 סך של 18.6 מיליון דולר מתוך הכנסותיה של Footwork, לעומת 14.6 מיליון דולר ב-2009. פורטפוליו המפרסמים של "בקס" נרחב, והוא כולל חברות כמו אדידס, סמסונג, יאהו!, וודאפון, H&M ועוד.

בכך כמובן לא מסתכמות הכנסותיו של בקהאם: משכורתו השנתית בגלאקסי עומדת על 6.5 מיליון דולר, ובנוסף הוא מקבל תמלוגים קבועים מחברת "Brand Beckham", שאחראית על חלוקת כספי המרצ'נדייז שמוצרי ההלבשה שלו ושל אדידס מייצרים.

כזכור, בשבוע שעבר דירג מגזין "פור-פור-טו" את בקהאם ככדורגלן בעל השווי הגבוה ביותר בבריטניה, עם הון מוערך של 135 מיליון ליש"ט בשנת 2011 - עלייה של 35% לעומת 2010.

מבחינה מקצועית, החוזה בן חמש השנים של בקהאם בגלאקסי מסתיים בחודש הבא, והוא צפוי לחזור לשחק באירופה. בין המועמדות לקלוט אותו נמצאות פריס סן-ז'רמן, אותה מאמן הברזילאי לאונרדו, תחתיו שיחק בקהאם כשהושאל למילאן האיטלקית; גם טוטנהאם וק.פ.ר, הקבוצות הלונדוניות שמשחקות בפרמיירליג, הביעו עניין בצירופו. "אשחק איפה שיהיה הכי טוב למשפחה שלי", הבהיר לאחרונה בקהאם.