הטיפ היומי: חברת תרופות עם פוטנציאל זינוק של 20%

מחלקת המחקר של גולדמן זאקס ממליצה על מניית רוש השוויצרית בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 180 פרנק שוויצרי

רוש (Roche, סימול בשוויץ: ROG.VX) היא אחת מחברות הפארמה המובילות בעולם. חטיבת התרופות שלה עוסקת במו"פ, ייצור ושיווק תרופות, וחטיבת האבחון מציעה מוצרי אבחון, גילוי מוקדם ומעקב אחר מחלות.

אנו מורידים תחזיתנו להכנסות ולרווח הנקי למניה (EPS) עבור 2011-2015 בכ-2%, בכדי להתאים את השינויים במט"ח. עם זאת, הערכותינו עבור רוש לשנים אלו גבוהות עדיין בכ-3%-5% מקונצנזוס האנליסטים, ואנו סבורים שהאפסייד ב-EPS, המגיע מתוכנית המצוינות התפעולית, אינו מגולם עדיין כראוי במחיר המניה.

רוש היא מהחברות הממוצבות בצורה הטובה ביותר בשוק הפארמה הגלובלי, עם מיקום ברביעון העליון, וצמיחה ברווחים הגבוהה מממוצע הסקטור - שיעור צמיחה שנתי מורכב של 9% ב-EPS לשנים 2011-2015 לעומת 4%-5% לסקטור.

אנו ממשיכים להאמין שצנרת המוצרים המרגשת אך אמנם מסוכנת, אינה משתקפת כראוי במחיר המניה הנוכחי. מידע נוסף צפוי לזרום בשנה הקרובה בנוגע למוצרים הנמצאים בשלב בינוני-מאוחר. אנו סבורים שצנרת זו עשויה להיות על סיפה של הבשלה, שאם תהיה מוצלחת עשויה להוביל לעליות משמעותיות ארוכות טווח במחיר המניה.

בטווח הקצר אנו מאמינים שהאפסייד ברווחים, בשילוב מדיניות הקצאת הון ידידותית יותר עבור בעלי המניות, נשארים לא מוערכים.

אנו ממליצים על רוש "קנייה" במחיר יעד של 180 פרנק שוויצרי, המניח שבעוד שנה תיסחר המניה במכפיל 11 על רווחי שנת 2013. מחיר היעד גבוה ב-20% ממחיר המניה הנוכחי.

***נכתב על ידי מחלקת המחקר של גולדמן זאקס