RIM מתקנת שירותי הבלקברי ומתנצלת בפני הלקוחות

מזה שלושה ימים קיימים שיבושים בשירותי הבלקברי של החברה - המשפיעים על שירותי הדוא"ל וה-BBM ■ מייסד ומנכ"ל ריסרץ' אין מושן: "אנו עובדים ימים כלילות לטיפול בתקלה"

חברת RIM (ריסרץ' אין מושן) הודיעה היום (ה') כי היא עמלה על תיקון הבעיות בשירותי הבלקברי של החברה, שקרסו החל מיום ב' באירופה, באפריקה וברחבי המזרח התיכון, כמו גם באופן חלקי באסיה. מהתקלה סבלו גם הלקוחות של פלאפון וסלקום. אורנג', אגב, משתמשת בתשתית שנמצאת בהונג קונג ולכן לקוחותיה לא נפגעו.

הבעיה בשירותי הבלקברי השפיעה על איחור בקבלת הודעות דואר אלקטרוני וגם על ה-BBM - שירות ההודעות המיידיות של החברה. התקלה עצמה מטופלת בהדרגה, כאשר ב-RIM מדווחים על שיפור בשירות באירופה, המזרח התיכון, אפריקה והודו.

מייק לזרדיס, מייסד ומנכ"ל החברה, יצא היום בהתנצלות פומבית בפני לקוחות החברה בכל העולם - והבהיר: "תהיו בטוחים שאנו עושים הכל, ועובדים לילות כימים כדי לטפל בתקלות". מנגד, ציין לזרדיס כי פיתרון מלא של התקלות עדיין רחוק מלהתממש.

שירותי הבלקברי נחשבים לאמינים ומאובטחים מאוד ותקלות כאלו פוגעות קשה בתדמית של החברה, אבל זו בעיה טכנית שמתגמדת לעומת הצרות האחרות של רים, שמתבטאות היטב במחיר המניה.