ערוץ היו-טיוב של "רחוב סומסום" נפרץ - ילדים נחשפו לפורנו

מאז ומעולם היו שמועות וסיפורים על היחסים המורכבים בין אריק לבנץ והמסרים שהם מעבירים לילדים, אך מה שחיכה אתמול לילדים שגלשו לערוץ היו-טיוב של "רחוב סומסום" היה קצת מוגזם

אנחנו בדרך-כלל מורגלים שכאשר אתרים מסוימים נפרצים, זה קורה לרוב על רקע פוליטי או מחאתי כלשהו. במקרים כאלה הדבר הראשון שעושים ההאקרים הוא לשתול תמונות ותכנים מתריסים בשביל לעורר מהומה או מבוכה.

אבל זה לא המקרה הפעם. מה שעשו ההאקרים לערוץ היו-טיוב של סדרת הטלוויזיה המפורסמת "רחוב סומסום" עורר מהומה גדולה עד מאוד, ובצדק; אמש (א') הצליחו האקרים לפרוץ לתוך ערוץ היו-טיוב של סדרת הילדים ולהחליף את כל הסרטונים האהובים והמוכרים מהסדרה בקטעי וידיאו מתוך סרטי פורנו, לא פחות.

על-פי הדיווחים, לגוגל לקח 22 דקות בלבד עד שמישהו עלה על הפריצה החמורה הזו, והוריד את הערוץ מהאוויר. כמה שעות לאחר מכן עדיין היה ניתן למצוא תמונות מקדימות של אותם סרטונים בתוצאות החיפוש של סרטונים מערוץ היו-טיוב של "רחוב סומסום".

נכון לעכשיו, כל התוכן הפורנוגרפי הורד מהאוויר, אבל לא לפני שכמה גולשים הספיקו לצלם תמונת מסך של האירוע המביך שעברה טשטוש.

קרדיט תמונה: TheNextWeb.com

Sesame_Street_porn
 Sesame_Street_porn

קרדיט תמונה:TheNextWeb.com

האתר TheNextWeb דיווח כי שם המשתמש של ערוץ היו-טיוב שנפרץ שונה לשם MrEdxwx, שגם מחזיק בערוץ יו-טיוב משלו, ועל-פי ההערכות הראשוניות הוא החשוד המרכזי בביצוע הפריצה.

המעשה הלא שגרתי הזה גרר לא מעט עניין בתגובות של הגולשים באתר Reddit, ומיד לאחר מכן העלה MrEdxwx סרטון יו-טיוב לערוץ שלו בו הוא מודיע כי הוא אינו האיש שעשה את המעשה: