מברכים את גלעד: חדשות 10 ונענע10 יקרינו ברכות גולשים על קיר דיגיטלי

זאת בסמוך לביתה של משפחת שליט ■ המהלך, שנועד לאפשר לגולשי הפייסבוק להביע את שמחתם עם שובו הצפוי של החייל החטוף, נעשה בתיאום עם המשפחה ועם נציגי מצפה הילה

רגע לפני היום המיוחל עם שובו של גלעד שליט הביתה, החליטו בחדשות 10 ובנענע10, בתיאום עם משפחת שליט ונציגי היישוב מצפה הילה, להציב היום (ב') בסמוך לביתו של גלעד שליט קיר ברכות דיגיטלי, שיאפשר לצופים ולגולשים להביע את שמחתם עם שובו הצפוי של החייל החטוף מחר (ד').

הגולשים יוכלו לברך את המשפחה באמצעות אפליקציות פייסבוק שיועלו לעמודים של נענע10 ושל חדשות 10. הברכות יוקרנו הן על הקרי הדיגיטלי והן במהלך מהדורת החדשות בערוץ 10.

בנענע10 מציינים כי כתיבת הברכות תיעשה באמצעות חשבון הפייסבוק של הגולשים, ותוכן הברכות ייבדק ויעבור סינון לפני שיוקרן על גבי הקיר, באתר נענע10, בעמוד הפייסבוק של חדשות 10 ובמהלך מהדורת החדשות. בסיום הפרויקט ייאספו כל ברכות הגולשים ויימסרו למשפחת שליט.

בנענע10 יצרו פרויקט סיכום של האירועים שקרו ב-5 השנים האחרונות והעלו לאתר טיימליין במתכונת של הפרופילים החדשים בפייסבוק, כדי לסכם עבור גלעד ועבור הגולשים את שאירע במהלך תקופת השבי.