בנק אוף אמריקה עבר לרווח של 6.2 מיליארד ד' ברבעון השלישי

זאת לעומת הפסד של 7.3 מיליאר דולר ברבעון המקביל אשתקד ■ הכנסות הבנק עלו ל-28.7 מיליארד דולר ■ גולדמן זאקס איכזב ועבר להפסד של 84 סנט למניה ברבעון השלישי

מצעד דוחות הבנקים ממשיך גם היום: בנק אוף אמריקה פרסם היום (ג') את התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של השנה, הבנק מדווח כי עבר מרווח להפסד; הרווח הנקי של הבנק והסתכם ב-6.2 מיליארד דולר לעומת הפסד של 7.3 מיליאר דולר ברבעון המקביל אשתקד, או 56 סנט למניה ברבעון השלישי לעומת הפסד של 77 סנט למניה. התחזיות דיברו על רווח של 28 סנט למניה.

הכנסות הבנק עלו ל-28.7 מיליארד דולר לעומת צפי להכנסות של 25.75 מיליארד דולר. "בנק אוף אמריקה ישאר רווחי ככל שרווחי פעילות האשראי של הבנק ישתפרו", אמר אנליסט ג'פרסון הרלסון, אנליסט ב-KBW שמשמר לבנק המלצה של תשואת שוק.

גולדמן זאקס מאכזב

עוד במצעד הבנקים המדווחים, גולדמן סאקס מדווח על הפסד של 84 סנט ברבעון השלישי לעומת רווח של 2.98 דולר ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות הבנק ברבעון השלישי עמדו על 3.59 מיליארד דולר לעומת הכנסות של 8.9 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. בסך הכל מדובר בהפסד של 393 מיליון דולר ברבעון השלישי לעומת רווח של 1.9 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד.

יצויין כי הציפיות המוקדמות עמדו על הפסד של 11 סנט למניה, כך על פי סקר הכלכלנים של "בלומברג". בסך הכל הערכות המוקדמות היו בין הפסד של 1.02 דולר לרווח של 1.22 דולר.

הירידה החדה בהכנסות נבעה בעיקר מהירידה בהכנסות מפעילות ההשקעות שירדו ב-33% וכן עסקאות החיתום של הבנק שצנחו ב-66%.