נסראללה מאיים: "המלחמה הבאה תתחיל מתל אביב"

מנהיג חיזבאללה שוב מאיים על ישראל ■ בריאיון לעיתון הלבנוני "אל אחבאר" הדגיש נסראללה את החשיבות של שמירה על ביטחון שדה נוכח הניסיונות לפגוע בארגון

מנהיג חיזבאללה כבר מתכונן לסיבוב הבא מול ישראל ומאיים שהתושבים שיהיו במרכז התקפות הטילים הבאות יהיו תושבי תל אביב ואזור המרכז ולא תושבי הצפון, כך מדווח העיתון הלבנוני "אל אחבאר". בפגישה עם ראשי הארגון סקר חסן נסראללה את העניינים המדיניים והביטחוניים שעומדים בפני הארגון וקרא להמשיך בהתנגדות למדינות המערב.

נסראללה התייחס גם לשלושת הפעילים שנעצרו לאחרונה בחשד שמסרו מידע למודיעין האמריקני ולמוסד אודות חיזבאללה, וציין כי אמנם הם גרמו נזק לארגון, אך מדובר בנזק שניתן לתיקון. לדבריו, החדירה הביטחונית לארגון מאותת על הצורך בשמירה על ביטחון שדה, כדי למנוע מקרים דומים בעתיד.

בהקשר הזה, חשף נסראללה פרטים חדשים על תקיפת ספינת הקרב הישראלית אח"י חנית במהלך מלחמת לבנון השנייה ואמר כי שלושה אנשים בלבד ידעו בארגון על קיומו של הטיל חוץ ממנו: עוזרו הבכיר עימאד מורנייה, אחד ממפקדי המחתרת, ומפקד כוחות השדה. עובדה זו, סייעה לדבריו להצלחת הפעולה. עוד הוסיף נסראללה כי אמנם הסיכויים למלחמה בזמן הקרוב נמוכים, אך ציין שהארגון מוכן לכל גילוי תוקפנות מצד ישראל.