צרות לטדי שגיא: "מרד" של עובדי וויליאם היל בישראל

180 מעובדי החברה, המוחזקת בשותפות עם וויליאם היל הבריטית ועם פלייטק של טדי שגיא, נטשו את משרדיהם השבוע ■ שתי השותפויות הודיעו כי הן מטפלות באירועים

חטיבת השיווק של וויליאם היל אונליין בישראל, נדרשת להתמודד עם "מרד" במסגרתו נטשו עובדי החברה את משרדיהם - כך מדווח ה"דיילי טלגרף". מספר בכירים מטעם וויליאם היל, המשמשת כשותפה של חברת פלייטק של טדי שגיא במיזם וויליאם היל אונליין (WHO), הובהלו בדחיפות לישראל כדי לטפל באירוע, כך על פי הדיווח.

לפי הדיווח, מנכ"ל וויליאם היל ראלף טופינג הגיע לישראל בכדי להחזיר כ-180 מעובדי החברה למשרדיהם, לאחר שאלה עזבו אותם ביום ראשון האחרון. האחרון אף אמור היה להיפגש עם מנכ,ל פלייטק מור וייזר. וויליאם היל און ליין מוחזקת בכ-79% על ידי וויליאם היל הבריטית וכ-21% מהחזקותיה שייכות לפלייטק שבשליטת שגיא.

בחברה מייחסים את מחאת העובדים להתפטרותו של אייל סנוף, סמנכ"ל השיווק של וויליאם היל אונליין (WHO) בישראל, שהתרחשה בסוף ספטמבר השנה. בדיווח נכתב כי סנוף התפטר לאחר שוויליאם היל הבריטית הנחתה אותו לספק לה גישה קבועה למערכות המחשוב של השלוחה בתל אביב, ולבסוף התפטר כמחאה. בוויליאם היל הכחישו את הטענות.

בהודעתה של פלייטק בבורסת לונדון, הצהירה החברה כי היא נמצאת ב"דיאלוג שוטף" עם וויליאם היל לגבי ההתרחשויות. בוויליאם היל הגיבו באופן רשמי כי "רוב העובדים מנהלי יחסי עבודה תקינים", ושללו שמועה נוספת אשר ייתכן והובילה למחאה - כי בכוונת החברה לסגור את משרדיה בתל אביב.